Restabliment de contrasenya per "admin"

Restabliment de contrasenya per "admin"

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Nombre de respostes: 3

Bon dia,

Ahir a la nit vaig sol·licitar un "restabliment de contrasenya" per admin en moodle2 (sóc el gestor àgora del centre per al tema nodes, però el moodle2 sembla que va estar obert per algú fa temps i ara no tenim aquesta contrasenya per entrar) i, efectivament, aquest matí se m'ha enviat un enllaç per restablir aquesta contrasenya.

Jo l'he vist 34 minuts desprès d'haver-lo rebut i, efectivament, com s'avisa al correu, passats 30 minuts ja no serveix. En tot cas, he entrat i m'ha sortit aquest missatge

"L'enllaç de restabliment de la contrasenya que ha utilitzat fa 30 minuts ha expirat. Torni a iniciar un nou procediment de restabliment de contrasenya."

Cosa que he fet i m'heu contestat: "No és necessari que feu les peticions dues vegades".

Disculpeu, però ho he tornat a fer (per tercera vegada), incloent-hi a les observacions el que havia passat i també m'he dirigit aquí per explicar-ho. Espero que s'hagi entès i que es pugui solucionar, moltes gràcies,


Julià García

INS Joanot Martorell

En resposta a JULIAN GARCIA REVILLA

Re: Restabliment de contrasenya per "admin"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Julià,

el que has de fer és accedir al teu Moodle amb les dades que t'hem enviat per correu electrònic. No és un enllaç que caduqui sinó una acció manual que nosaltres fem: entrem al Moodle, posem una contrasenya nova i us la fem arribar per correu electrònic.

Prova a accedir al Moodle amb aquestes dades (les del correu), un cop entris et demanarà que posis una contrasenya nova (això és per seguretat) i un cop fet ja no hauries de tenir cap problema i podràs accedir les properes vegades amb la contrasenya nova que has posat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restabliment de contrasenya per "admin"

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Moltes gràcies, Mònica.

Ara ho he entès tot, t'explico el que ha passat: els correus arriben a la secretaria del centre (no al meu) i aquest en concret en el que estava el "admin" i la contrasenya se li havia escapat a la secretària, a mi només m'havia enviat el de l'enllaç aquest que caducava...

Ja ho he aconseguit. De nou, moltes gràcies i disculpa les molèsties.

Julià García
INS Joanot Martorell