Restringir accés només a una part de la intranet

Restringir accés només a una part de la intranet

by Montserrat Blasi Sala -
Number of replies: 1

Ja fa temps... però quan vaig fer el curs d'intranet hi havia unes pràctiques que explicaven com fer que una part de la intranet no fos accessible a un grup d'usuaris. Ara ens interessa posar-ho en marxa, per crear un grup d'usuaris del consell escolar, amb accés només a una agenda pròpia (això ja em funciona bé), a uns documents determinats i només a unes notícies determinades. On puc trobar instruccions per a fer-ho? Els apunts que jo tinc i que he seguit suposo que són obsolets i no em funciona.

Montse Blasi

Esc. M. Àngels Anglada (Figueres)

In reply to Montserrat Blasi Sala

Re: Restringir accés només a una part de la intranet

by ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Montse,

La documentació més actualitzada que tenim de la Intraweb la trobaràs en aquest enllaç:

     http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/intraweb/index

En el cas del documents, ara funcionen d'una manera similar a les agendes: has de donar permís d'accés als grups a les categories de documents des de l'administració del mòdul. Trobaràs més informació a la secció de documents de l'enllaç anterior.

Pel que fa a les notícies, has d'assignar categories a les notícies. Des de la gestió dels permisos pots decidir quins grups tenen accés a quines categories.

Si necessites ajuda per fer alguna cosa en concret, si ens la dius, us ho podem configurar nosaltres.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora