Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Nombre de respostes: 5
Hola companys,


Amb l'actualització de moodle he vist que hi ha hagut alguns petits canvis que m'estan desubicant una mica. Ara mateix tinc un problema amb la califació manual.

He efectuat un questionari que té una pregunta de calificació manual. Abans, a l'hora de corregir-ho, podies escollir "ordre aleatori, ordre per data, i ordre per alumne". Jo ho feia així, perquè a més podia veure el nom de cada alumne, i variar el criteri de correcció depenent de l'alumne i les seves necessitats. 

Però ara veig que aquest tipus de preguntes no et donen la informació de a qui alumne correspon la resposta mentres estas corregint.Per tant, ni puc saber quin alumne ha donat aquesta resposta, ni puc organitzar-ho per cognoms.  Abans el nom sortia al costat de cada resposta, i ara no! 

Es pot canvia aquesta opció des d'algun menu???


Moltíssimes gràcies!



En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carlos,

ens podries passar l'enllaç al qüestionari i dir-nos una pregunta d'exemple per poder fer una ullada?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -

Hola Mònica:


Aquest és l'enllaç del questionari:

http://agora.xtec.cat/col-vedruna/moodle/mod/quiz/report.php?id=90911&mode=overview

 El problema es a l'hora de fer la qualificació manual. Vaig a la pantalla de qualificació manual, i li dono a "calificar"

http://agora.xtec.cat/col-vedruna/moodle/mod/quiz/report.php?id=90911&mode=grading&slot=6&qid=179061&grade=needsgrading

I aquí em van sortint les preguntes per qualificar. Abans, en aquesta pantalla, podia veure, a sobre de cada intent, a quin alumne corresponia. De fet, fins i tot podia ordenar la qualificció per alumne...però ara surt com si jo no tingués l'opció de veure els alumnes quan qualifico aqeustes preguntes. 

A veure si he sabut explicar-me- Ja em diràs.

Gràcies!

Carles

En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

el problema és que estàs inscrit al curs amb els rols de "gestor" i "creador de cursos". Per poder fer la tasca d'avaluació amb totes les opcions cal que estiguis inscrit al curs com a "professor editor". Ho hem fet i ara ja ho hauries de poder veure tal com es mostra a la captura següent:



Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Calificació manual en un qüestionari. Nom dels alumnes?

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -

Encara no acabo d'aclarir-me amb les característiques dels rols, i pensava que els rols superiors tenien totes les característiques dels rols inferiors. 

Moltes gràcies!!!