Crear API per a repositori Drive

Crear API per a repositori Drive

per VICENT EDUARD REVERT ARNAU -
Nombre de respostes: 5

Hola!

Al intentar habilitar l'API de Drive al Google Developers Console em demana crear un projecte com a pas previ. El problema que tinc és que no he pogut crear aquest projecte ni amb el compte xtec del centre ni amb el meu de professor. Algú sap per què?

Us poso la captura.

Gràcies!

Vicent

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-09-23 a les 22.31.44.png
En resposta a VICENT EDUARD REVERT ARNAU

Re: Crear API per a repositori Drive

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola!

Ens podeu dir si a "detalles" hi podeu trobar més informació i quin és?

També ens aniria bé una pantalla o bé el detall dels passos que feu.


Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Crear API per a repositori Drive

per VICENT EDUARD REVERT ARNAU -

Hola Pau,

El 1r que faig és entrar amb el meu usuari xtec i la pantalla que em surt és la de l'adjunt. Després faig clic al requadre que hi ha en mig per "Habilitar las APIs de Google" i em demana crear un projecte. Quan li dono a acceptar, comença el procès i després em surt l'error al racó dret. Al fer clic als detalls l'únic que posa és "forbidden".

Vicent

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-09-27 a les 19.34.00.png
En resposta a VICENT EDUARD REVERT ARNAU

Re: Crear API per a repositori Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Vicent,

tal com expliquem a l'Oscar en aquest fil http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=72646, hi ha un problema amb la creació de l'Api amb comptes XTEC.

El que podeu fer de moment és o bé fer servir un compte Gmail, o bé esperar a que el problema estigui solucionat.

Fins ara,
Mònica

En resposta a VICENT EDUARD REVERT ARNAU

Re: Crear API per a repositori Drive

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Vicent,
des de divendres passat (02/10/2015) va quedar activada l'opció de creació de projectes als comptes XTEC. Ara ja no hauríeu de tenir cap problema per configurar-ho amb el compte del centre.

Fins ara,
Mònica