Repositori i portafolis Drive

Repositori i portafolis Drive

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda!!
Comencem el curs i veig que amb la desaparició de 1x1, ara no podem fer us del drive com a repositori.

He de dir que tenim google apps i no se si pot tenir alguna cosa a veure. Tenim el Drive com a repositori i com a portafolis i ara no funciona.

No se que em falla, el API?

M'ho podeu mirar porfa??

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Repositori i portafolis Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

el 4 d'agost se us va enviar un correu a tots els centres i gestors que teníeu domini educat1x1 amb la informació següent:

Benvolguts,


des del dia 03/08/2015 el domini educat1x1 ha deixat d'estar operatiu. Per aquest motiu l’URL d’accés a vostre Moodle ara tindrà l’URL del tipus següent: http://agora.xtec.cat/nomdelcentre/moodle.


Cal tenir en compte que, els centres com vosaltres que teníeu domini educat1x1 heu de revisar la configuració dels serveis externs com Google Drive, Picasa, Autenticació amb Google... (només en cas de tenir-los configurats). Podeu trobar tota la informació relativa a aquesta configuració a la Notícia publicada a l’espai de suport: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=69586


Cordialment,

Mira a veure si amb les instruccions que s'hi donen tens prou per configurar de nou el servei de Google.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori i portafolis Drive

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Ho se però amb la nova interface no aconsegueixo arribar a on he de canviar l'adreça.

Tinc dues spis, una Api pel drive i dropbox com a repositori i un altre al drive com a portfoli.

Sempre tinc problemes amb el drive i no amb  el dropbox. Perquè?
Porfa...mira'm-ho Mónica.


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori i portafolis Drive

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Ho se però amb la nova interface no aconsegueixo arribar a on he de canviar l'adreça.

Tinc dues spis, una Api pel drive i dropbox com a repositori i un altre al drive com a portfoli.

Sempre tinc problemes amb el drive i no amb  el dropbox. Perquè?
Porfa...mira'm-ho Mónica.


Nombre del proyectoID del proyectoSolicitudes Errores Gastos 
API Projectapi-project-82279310982788
API Projectinsviladegracia.cat:api-project-89960641250400

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Repositori i portafolis Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

has de fer clic a API Project, primer prova una i després l'altra, veient que a la primera hi ha 8 sol·licutuds, el client que busques hauria d'estar a la primera.. Per saber què editar el que pots fer és buscar les credencials que tens al Moodle i editar dins de Google el client corresponent a questa Client ID. Nosaltres no podem entrar al vostre compte de Google i per tant, no us ho podem solucionar directament.

Fins ara,

Mònica