seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

per Isabel Fernández Lillo -
Nombre de respostes: 5

Bones,

He configurat  l'autenticació amb comptes de Google He comprovat que puc afegir arxius del google drive, pero quan he seleccionar afegir un URL no em surt al llistat el google drive.

He podríeu dir que he de modificar.

 

Gràcies

En resposta a Isabel Fernández Lillo

Re: seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

ens podries detallar una mica més què és el que vols fer exactament i quines passes segueixes per afegur un URL?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

per Isabel Fernández Lillo -

Hola Mónica,

Voldria afegir com a recurs  un URL que fos la URL d'un arxiu del googledrive. Però m'interesaria que quan he seleccionat el recurs i he de triar el URL extern hem sortis en el selector d'arxius el google drive, per triar directament l'arxiu que vull. Ara hem surten el dropbox, picassa, youtube...

 Ja sé que podria anar directament al drive i buscar l'adreça de l'arxiu, d'altra forma seria més ràpid.

 

Salutacions

 

 

En resposta a Isabel Fernández Lillo

Re: seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

crec que pel que tu vols fer, no hauries de fer servir el Recurs URL si no el Recurs Fitxer, d'aquesta manera sí que podràs trobar els fitxers del teu Drive amb facilitat. Els recursos URL normalment es fan servir per afegir pàgines interessants, de consulta, enllaços a documents d'altres persones, etc...

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: seleccionar google drive després de seleccionar afegir un URL

per Isabel Fernández Lillo -

Hola Mónica,

 

 m'imagino que si selecciono Recurs Fitxer, el fitxer es puja al moodle. Si selecciono la URL de l'arxiu, l'adreça estarà viculada a l'arxiu que tinc al drive, i si el modifico, es veurà la modificació. 

Si no es pot fer directament l'enllaç, sempre puc pegar l'adreça de l'arxiu que tinc al drive.

 

Salutacions