No trobo un curs

No trobo un curs

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 4

Hola,

He «perdut» un curs. Sí, no trobo com es va poder eliminar el curs de 1r de Llengua Catalana, ni trobo la manera de pujar-ne la còpia de seguretat que pesa 15,4 Mb. Fa tota la pujada, però quan arriba al 99% em surt un missatge d'error que us adjunto. La pujada. l'he feta des del Chrome. Ara ho estic provant amb el Mozilla, però amb el Safari ni m'ha sortit el missatge que estava pujant.

Em podeu dir si vosaltres en teniu alguna còpia? Em podríeu dir, també, com fragmentar un arxiu per mirar de pujar-lo?

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/

Gràcies!

Montse

Fitxer adjunt error.png
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No trobo un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

acabem de veure que ja has aconseguit pujar el fitxer. Tingues en ocmpte que la pujada de fitxers no funciona amb Google Chrome (si et fixes hi ha un missatge que ho explica "Per problemes tècnics, la pujada de fitxers grans no funciona amb el navegador Google Chrome.", per tant, la nostra recomanació és que sempre facis servir el Firefox. Una altra alternativa és que configuris els repositoris externs (Drive o Dropbox) per pujar aquests fitxer de més de 10MB.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No trobo un curs

per Montse Pujol i Caimel -

Hola,

Sí, ja l'he pogut pujar, però ara no trobo on és aquest fitxer. Em podríeu donar un enllaç per tal de visualitzar com poder-lo restaurar? Vull dir que em digueu «com» ho haig de fer, que ara mateix estic aquí encallada.

I ja havia vist que amb el Chrome no podia, però com que amb el Safari tampoc, he pensat que potser no era «prou» gran. Això almenys ja està.

Gràcies,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No trobo un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Monse,

en aquest enllaç http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=36685, veuràs com accedir al repositori Fitxers del Moodle per tal de restaurar el curs pujat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No trobo un curs

per Montse Pujol i Caimel -

Gràcies, Mònica. Ara sí que l'he trobat. Pot ser que no el veiés perquè triga una mica a apa`reixer? És que ja hi havia entrat aquí, però no l'he sabut veure.

Gràcies!

Montse