Extensions documents Intraweb

Extensions documents Intraweb

per Jordi Temprano Mas -
Nombre de respostes: 3

Hola a tothom,

Soc novell amb els temes d'administració de la Intraweb i m'he trobat amb un dubte que no he pogut resoldre de cap manera (ni mirant les FAQ, ni els cursos de lAteneu D203 i D134).

Referent al mòdul de documents, tinc el dubte de si es poden enviar documents que no siguin únicament: doc, odt o pdf.

M'agradaria fer un repositori de documents interns de gestió del centre, i també necessitaria poder emmagatzemar documents a la intraweb amb les extensions: ppt i xls. És a dir, fulls de càlcul i presentacions que ja estan confeccionats fa temps.

Algú em podria aclarir aquest dubte? Moltes gràcies.

Salutacions,

En resposta a Jordi Temprano Mas

Re: Extensions documents Intraweb

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Jordi,

Les extensions permeses són configurables, és a dir, li pots indicar a la Intraweb quines extensions es poden pujar i quines no. Has de tenir en compte que hi ha dos llocs a on configures extensions: un que és global per a la majoria de mòduls i un altre per als fitxers del lloc. El primer cas és el que afecta al mòdul de documents.

El que has de fer és:

  1. Entrar a la Intraweb amb un usuari/ària administrador
  2. Anar a Administració, després a la pestanya Intraweb i després clicar a Paràmetres IW. Si no ho trobes a la pestanya Intraweb, mira a Sistema
  3. Clicar a Configuració
  4. Afegir les extensions que vols permetre separades amb una barra vertical (ALT GR + 1)
  5. Desar els canvis

Una darrera qüestió: la mida màxima de fitxer que pots pujar a la Intraweb són 10 MB, tot i que inicialment està configurada a 1 MB (es canvia a la mateixa finestra que les extensions). En el cas del Moodle hem habilitat una via per pujar fitxers de fins a 100 MB, però en el cas de la Intraweb no hi ha cap manera de superar els 10 MB per fitxer.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Extensions documents Intraweb

per Elisabet Font Posa -

Hola Toni, 

Des del CREDA Catalunya central, tenim el mateix problema que el Jordi. 

Hem realitzat la solució que proposes i tot i això quan volem penjar un power (de 2576kb), ens surt aquest missatge. 

"La mida del fitxer no es correcta. S'ha produït un error en la pujada del fitxer al servidor. No s'ha enviat el document"

 

 

 

En resposta a Elisabet Font Posa

Re: Extensions documents Intraweb

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Elisabet,

A la imatge que ens adjuntes la mida màxima està a 1 MB. Li hem afegit un zero i ara són 10 MB. Somrient

D'altra banda, has de tenir en compte que els paràmetres d'aquesta pantalla apliquen a tots els mòduls IW, però no als fitxers del lloc. En el cas dels fitxers del lloc, la pàgina per configurar la mida màxima i les extensions permeses és aquesta:

    http://agora.xtec.cat/creda-catcentral/intranet/index.php?module=fitxers&type=admin&func=main

En aquesta pàgina també hi hem afegit un zero i ara el límit està en 10 MB.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora