Calendari

Calendari

par HIGINIO FERNANDEZ BENITEZ,
Nombre de réponses : 1

Bon dia,

Estic fent proves i resulta que vull  que al fer el giny que surt a la portada em surtin tots els calendaris que tinc en el Google Calendar (1r d'ESO, 2n d'ESO, ....). Només puc fer que aparegui 1.

La idea és fer pàgines amb calendaris 1r d'ESO, 2n d'ESO, etc. A cada pàgina creada copio el codi d'insercció html i amb això puc fer que apareguin els esdeveniments generals i els de nivell. Fins aquí bé, però el que m'agradaria és que a la portada principal m'apareguin tots els esdeviniments dels calendaris que jo seleccioni. I mirant per Internet he vist que teòricament és possible però no veig la part última que surt a la imatge.

Gràcies,

Annexe Calendari.PNG
Tags:
En réponse à HIGINIO FERNANDEZ BENITEZ

Re: Calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Higinio,

aquest connector va canviar i per algun motiu estàs consultant documentació no actualitzada, si ens passes l'enllaç ho revisarem.

Per configurar un giny de calendari amb molts calendaris has de crear un "Calendari agrupat". Aquest calendari agrupat, serà el que triïs al giny.

Ho pots trobar explicat en aquest enllaç: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/personalitzacio/giny-calendari-de-google

Qualsevol dubte ens ho dius i ho revisem.

Fins ara,

Mònica