Incrustar en algunes activitats

Incrustar en algunes activitats

par JOSEP BORRAS MORA,
Nombre de réponses : 8

Bon dia,

en algunes activitats, com ara la base de dades, no em permet incrustar (embed). Hi ha alguna manera de fer que ho accepti?

En concret volia crear una base de dades i que els usuaris haguessin d'incrustar una activitat creada en h5p.

Gràcies,

Josep

En réponse à JOSEP BORRAS MORA

Re: Incrustar en algunes activitats

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

efectivament hem fet diverses proves i no funciona. Hem provat a un Moodle "net" i tampoc. Sembla que de cara a la versió 3.8 s'ha implementat la integració amb H5P que possiblement incorpori aquesta funcionalitat, però ara mateix no és possible.

Heu provat de fer-ho a un Glossari? Hem comprovat que allà sí que funciona sempre i quan se li doni el permís al rol estudiant en el Glossari. Per fer-ho cal entrar al glossari, fer clic a l'eina d'engranatge i on diu "Permisos" cercar el permís "moodle/site:trustcontent" i afegir l'estudiant:


Fins ara,

Mònica

PD: això també ho podríeu fer a nivell de tot el lloc però per temes de seguretat no seria recomanable.


En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustar en algunes activitats

par JOSEP BORRAS MORA,

Gràcies, Mònica,

Crec però que no és un problema d'H5P, ja que tampoc em deixa incrustar elements d'altres plataformes, com ara LiveWorksheets.

D'altra banda, estic fent una altra activitat del tipus base de dades i li he dit que les aportacions les ha de validar el professor abans de fer-se públiques, però no apareix com abans l'opció i tampoc puc editar les trameses per corregir coses ni esborrar-ne; tampoc les pot esborrar l'usuari. Això és així o hi ha algun error?

Gràcies

En réponse à JOSEP BORRAS MORA

Re: Incrustar en algunes activitats

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

sí, no ho he comentat però no es pot afegir cap embed o iframe a la base de dades. La futura solució que comentava potser permet afegir els H5P però no he vist que es contemplin la resta.

Pel que fa a l'edició de les entrades, hem vist que faltaven paràmetres a les plantilles tant de llista com individual. Hem afegit el que comentes, mira a veure si tens suficient o et cal alguna cosa més.

Fins ara,

Mònica



En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustar en algunes activitats

par JOSEP BORRAS MORA,

Moltes gràcies, Mònica, pel consell del Glossari. Segurament ho faré així, tot i que al Moodle de la meva escola em funciona, però no al de l'EOI de Tàrrega, que és on ho vull fer. Ja veuré quina diferència hi ha.

I fantàstic això que heu fet a la Base de dades, ara ja podem tornar a editar, suprimir, etc.

Salut,

Josep

En réponse à JOSEP BORRAS MORA

Re: Incrustar en algunes activitats

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

deu faltar activar els paràmetres "allowobjectembed" i "enabletrusttext" al Moodle de l'EOI de Tàrrega.

Fins ara,

Mònica


En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustar en algunes activitats

par JOSEP BORRAS MORA,

Gràcies, Mònica, i perdona que sigui tan pesat,

On s'han d'activar els  paràmetres "allowobjectembed" i "enabletrusttext"?

Salut,

Josep



En réponse à JOSEP BORRAS MORA

Re: Incrustar en algunes activitats

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

si busques aquest paràmetre a la caixa de cerca de l'administració del lloc ho trobaràs de seguida. Això sí, has d'entrar amb l'usuari "admin" sinó no podràs.


Fins ara,

Mònica