Curs massa gran

Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Anzahl Antworten: 9

Bon dia,

Estic intentant pujar un curs al nostre Moodle, com pesa molt ho he fet des de l'espai Agora, i no hi ha manera.

T'envio els enllaços des de  DRIVE , a més me diu que no el puc pujar.

M'ho pots mirar?

El segon tema és el enllaç al DRIVE, tornem aestar desenganxats i els meus profes es menjaran tot l'espai.

Que faig?


Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Curs massa gran

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mar,

em recordes l'URL del vostre Moodle?
Quan dius "desenganxats", vols dir que no us funciona Google Drive des del Moodle?
Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Gracies Mónica!

A veure, el url del Vila és: https://agora.xtec.cat/ies-viladegracia/moodle/

Aquí és on no hi ha manera de penjar el curs, però és que l'espai per pujar fitxers grans tampoc em deixava divendres, ara ho tornaré a provar.

Pel que fa al DRIVE, els profes no poden posar enllaços directament enllaçant el seu DRIVE al curs.

I el que fan és penjar directament el fitxer!

Un desastre!

Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Curs massa gran

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mar,

hem provat l'accés al Drive i funciona correctament. Si algun usuari té problemes ens hauries de passar una captura de pantalla per veure de quin error es pot tractar.

Pel que fa al curs com que pesa més de 200MB no el pots pujar ni directament al Moodle ni tampoc a l'espai de Fitxers grans. En el cas del curs que ens vas passar vam poder-lo restaurar al un Moodle de proves mitjançant el Dropbox. Amb Drive tampoc no vam poder.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Gracies Mònica,

1.- Al respecte del curs de BIO massa gran... a les hores que faig?
Li dic a la profe que no el pot pujar perquè és massa gran?.

2.- Pel que fa a l'accés al DRIVE, t'envio una imatge del que ens apareix. Ens demana que accedim des de xtex, però tampoc amb xtec ens deixa accedir.


Anhang Drive2019.png
Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Aquí tens una segona imatge, anterior a la que t'he he enviat.

Anhang DRIVE2019-2.png
Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Curs massa gran

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mar,

pel que fa al curs gran et comentava el següent:

Pel que fa al curs com que pesa més de 200MB no el pots pujar ni directament al Moodle ni tampoc a l'espai de Fitxers grans. En el cas del curs que ens vas passar vam poder-lo restaurar al un Moodle de proves mitjançant el Dropbox. Amb Drive tampoc no vam poder.

Per tant, el que hauríeu de fer és configurar Dropbox i el podreu pujar.

Pel que fa a l'accés al Drive, quan us autentiqueu, si queda la finestra en blanc, canvieu de directori, per exemple, feu clic a "Penja fitxers" i després torneu a fer clic a "Google Drive", si us heu autenticat bé, apareixerà el contingut.

Fins ara,

Mònica


Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Bueno, pues ara ho intento així.

Gracies

Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Curs massa gran

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Bueno Mónica seguim amb el mateix que abans...

T'envio la captura de pantalla per si me pots indicar perqué el nostre Moodle no enllaça amb el DROPBOX.

I demanar-vos...no podriau vosaltres iniciar aquest cirs que no hi ha manera de pujar?

Anhang Captura.png