Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de LAIA ISERN TORRENT -
Número de respuestas: 6

Sabeu si és possible afegir a través d'un fitxer CSV mètodes d'inscripció a un curs mitjançant cohorts i que els components de la cohort es posin a un grup determinat?

Per exemple, en un curs he creat manualment aquests 4 mètodes d'inscripció amb cohorts, i cada cohort inscriu els alumnes a un grup determinat. Això mateix és el que voldria fer amb CSV.

En respuesta a LAIA ISERN TORRENT

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Laia,

ens pots passar també l'enllaç al curs mentre busquem opcions de càrrega de CSV?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de LAIA ISERN TORRENT -
En respuesta a LAIA ISERN TORRENT

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Laia,

no hem trobat forma de fer això que demanes amb un CSV. Malauradament hauràs de fer-ho de forma manual com fins ara.

Salut,

Mònica

En respuesta a LAIA ISERN TORRENT

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de Jorge Méndezx -

Si no m'equivoco, sí que es pot fer:

En el curs que vulguis (2ESO, 3ESO, 4ESO....), crea dos mètodes d'inscripció. Un per cadascuna de les cohorts que has creat i indicant que tindran el rol Alumnat. Addicionalment, dins el mateix curs (2ESO, 3ESO, 4ESO....), crea els grups que vulguis tenir;  quan creis els mètodes d'inscripció per les cohorts, configura'ls també perquè els alumnes s'inscriguin en els respectius grups.


Al curs que estem fent, així ens ho han ensenyat així ha funcionat. 

Molt agrït al Pere Urra Fabregas (formador del curs) per la seva ajuda i indicacions!


Jorge

En respuesta a Jorge Méndezx

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jorge,

gràcies per la teva aportació!

Tens alguna plantilla de CSV per fer el procés automàtic?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a Jorge Méndezx

Re: Càrrega massiva d'inscripció mitjançant cohorts a cursos

de LAIA ISERN TORRENT -

Jorge,

em sembla que no has entès correctament la meva pregunta. Tu has escrit el següent:

En el curs que vulguis (2ESO, 3ESO, 4ESO....), crea dos mètodes d'inscripció. Un per cadascuna de les cohorts que has creat i indicant que tindran el rol Alumnat. Addicionalment, dins el mateix curs (2ESO, 3ESO, 4ESO....), crea els grups que vulguis tenir;  quan creis els mètodes d'inscripció per les cohorts, configura'ls també perquè els alumnes s'inscriguin en els respectius grups.


El que jo voldria és que aquests mètodes d'inscripció es poguessin crear mitjançant un fitxer CSV, no de forma manual.


De totes maneres, gràcies per l'ajuda.