Configuració subscripcions

Configuració subscripcions

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Nombre de respostes: 6

Bon dia, volem començar a configurar les subscripcions al nodes perquè els hi començi a arribar a les famílies quan pengem un article nou, el cas és que al tauler hi ha un anunci que diu que s'ha de configurar el Word Press Cron. Vaig bastant perdut, em podrieu donar un cop de mà?


He fet una prova, i al compte ( rtarjuel@xtec.cat ) sí que m'ha arribat el missatge de confirmació de subscripció, però he penjat una notícia i no m'arriba el mail.


Molts gràcies


Us deixo URL: https://agora.xtec.cat/ceip-marinada/


En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Configuració subscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rafael,

al missatge aquest que surt del cron no li facis cas, el cron està configurat i vosaltres no heu de fer res. Tenim pendent revisar-ho perquè no us aparegui aquest missatge que només fa que despistar-vos.

Hem fet la prova amb un article nou i hem rebut correctament el missatge, tu també n'hauries d'haver rebut un. Sobre aquest connector cal tenir en compte dues coses:

  • El missatge de correu electrònic només s'enviarà si en el moment de crear l'article s'ha seleccionat la categoria "Portada". Si l'article ja està publicat i pel motiu que sigui no s'ha seleccionat la categoria no s'eviarà encara que l'editeu a posteriori per afegir-la.
  • Els missatges no s'envien al moment, cal que passi el cron perquè es faci l'enviament. Això si no vaig equivocada, passa cada 15 minuts.
En resum, tal com ho teniu ara mateix, està tot ben configurat!

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració subscripcions

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -

D'acord, moltes gràcies pels aclariments, sí, ja m'ha arribat el correu.

Un altre dubte:

1- Des de l'escola podem "carregar" una llista de subscriptors en bloc? És a dir podem pujar un document csv amb tots els correus de les famílies de l'escola per fer-los subscriptors? O això només ho poden fer cadascuna de les famílies individualment?


En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Configuració subscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rafael,

podeu carregar un CSV des d'aquesta pàgina. Aquí tens el CSV d'exemple que també pots descarregar des de la mateixa pàgina.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració subscripcions

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -

Bon dia Mònica, ja hem elaborat la llista de correus per fer la importació, però em dona un error :


Els contactes ja existeixen.

He comprovat la llista d'usuaris del nodes i els contactes no hi consten, teniu idea de que pot ser?

Gràcies


T'envio URL de la pàgina

https://agora.xtec.cat/ceip-marinada/


I t'adjunto document per si voleu comprovar format  ( diria que l'he adjuntat..)


En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Configuració subscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rafael,

no s'ha adjuntat però millor així per temes de protecció de dades. Ens pots enviar el document que heu fet servir a agora@xtec.cat i donar-nos tots els detalls de subscripció per fer la prova nosaltres?

Fins ara,

Mònica

En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Configuració subscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rafael,

el fitxer CSV tenia alguns errors. Faltava la capçalera (Name i Email) i a més alguns correus estaven a la tercera columna. Ho hem arreglat i s'han importat correctament.

Fins ara,

Mònica