Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -
Number of replies: 9

Aquest curs l'alumnat del centre accedeix a Moodle amb el correu corporatiu. La majoria hi poden entrar però n'hi ha alguns a qui  els diu que no estan registrats a Moodle tot i que SÍ que poden entrar al seu correu corporatiu (per tant, la contrasenya és vàlida). La via d'inscripció de l'alumnat ha estat la mateixa. He revisat els alumnes i no trobo el per què. El mètode d'autenticació és correcte (crec) i estan a la cohort que els pertoca. El nostre moodle és:

https://agora.xtec.cat/ieslallauna/moodle/

Un exemple seria l'alumne amb el correu xavi.munoz@lallauna.cat

Gràcies


In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

hem revisat el registre i els usuaris que obtenen aquest error han intentat entrar posant el correu electrònic i no el nom d'usuari. Sembla que no ho estiguin fent bé. Has pogut veure com intenten accedir? Haurien de fer clic a la icona de Google per accedir sembla que ho estiguin intentant escrivint al formulari per defecte del Moodle.

L'exemple que ens dones no se si és vàlid perquè el darrer intent d'accedir amb error és de juny del 2018,

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -

Gràcies però alguna cosa no em quadra. Sí que és possible que alguns alumnes no ho estiguin fent bé però l'exemple que us envio va intentar accedir-hi via google aquest dilluns dia 23 i ho va fer davant meu. De fet, per assegurar-me'n el vaig fer entrar abans al correu per comprovar que la seva contrasenya és vàlida. És a dir, va poder entrar al correu lallauna.cat però no a Moodle via Google. No acabo de veure què faig malament.

Un altre dels alumnes que tenia problemes (repetidor) l'he esborrat totalment i l'he tornar a inscriure. I ara sí que hi pot entrar. Aniré provant.

Gràcies

In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

si pots tornar-ho a provar amb un alumne i enviar-nos una captura de pantalla, mirarem d'estirar més del fil. Si va entrar al correu, no hauria de tenir cap problema per entrar al Moodle.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -

Hola,

Continuem tenint problemes amb l'accés. Entren al seu correu lallauna.cat però no a Moodle. Quan entren pel correu Google a Moodle retorna a la pàgina principal i els diu.

The login attempt failed. Reason: No s'ha pogut trobar un compte amb la vostra adreça de correu.


Jo entro a Moodle com a administradora i aquell alumne hi és amb la mateixa adreça. Exemple d'un alumne: jordi.avila@lallauna.cat

No sé què més mirar...

Gràcies,

Mireia


In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

aquest usuari està intentant accedir a l'espai d'autenticació de Moodle per a usuaris locals. Per tal d'accedir amb el compte de GSuit ha de fer-ho fent clic al botó de Google que es mostra a la captura. D'aquesta manera podrà accedir amb les credencials de GSuit.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -

Aquest alumne ho va fer davant meu i va intentar-ho bé. Va clicar a la icona que tu em destaques. Jo era davant seu. No entenc perquè a tu et surt que intenta fer-ho d'una altra manera...Pot ser que haguem fet alguna cosa malament a l'habilitar el Suite? De tota manera hi ha molts alumnes a qui sí els ha funcionat...

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -

Et tècnic de l'institut ho ha provat de fer ell mateix amb l'alumnat tal i com tu ens dius i no els ha funcionat. Els passa el mateix....Ho ha intentat amb diversos navegadors i sistemes operatius. Pot haver-hi algun error als correu?

In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

per fi hem trobat on era el problema. Quan vau carregar usuaris per algun motiu l'adreça de correu electrònic contenia llentres en majúscules i el sistema ho veu com un correu diferent i no funciona.

Acabem de fer una càrrega massiva dels usuaris que no havien accedit mai per arreglar-ho. Proveu a veure si ara ja poden entrar amb normalitat.

Fins ara,

Mònica


In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnat amb correu corporatiu que no pot accedir a Moodle

by MIREIA GRANE SURIÑA -

Mònica,

Moltes gràcies. Ja hi poden entrar. Efectivament, aquest era el problema que ens quedava per resoldre.

Mireia