Subscripcions al web

Subscripcions al web

von Olga Belmonte Vila -
Anzahl Antworten: 13

Bona tarda! Abans teníem l'opció de subscriure's al nodes i ara no la trobo. Pot ser que s'hagi de tornar a activar? Enllaço el web de l'escola

Gràcies!


Olga

Als Antwort auf Olga Belmonte Vila

Re: Subscripcions al web

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Olga,

us hem afegit el giny de subscripcions a la portada. Potser l'havíeu eliminat sense voler...

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripcions al web

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Al nostre web https://agora.xtec.cat/escolacanserra/categoria/primaria/6e/ teniem a les diferents classes l'opció de subscripció perquè les famílies puguin notificacions quan es publiquen nous articles, però ara no ens deixa. Apareix "

Subscripció de correu

T'avisarem quan hi hagi notícies noves 6è


però no deixa introduir cap correu. Li podeu fer un cop d'ull?

Moltes gràcies!

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Subscripcions al web

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Christian,

des de l'actualització del connector de subscripcions que es va fer alguns mesos cal fer un pas addicional al de posar el giny.

Heu d'accedir a Formularis i crear un formulari nou "widget" per a cadascun dels cursos, tal com teniu ara el de P3.

Un cop creats, afegiu els ginys tal com fèieu abans, un per a cadascun dels cursos i amb visibilitat només per a la categoria que toqui. És més complicat d'explicar que de fer, us hem deixat configurat el de P3 perquè ho veieu.

Una altra opció és que creeu un sol "widget" i trieu l'opció de permetre llistes, d'aquesta manera només hauríeu d'afegir un sol giny i cada usuari quan es donés d'alta a la subscripció triaria quina llista/llites vol.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripcions al web

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Hola Mònica,

Finalment intentarem fer un sol giny a la portada perquè cada família es doni d'alta a la subscripció de la llista que vulgui. L'he posat a la portada, creant anteriorment llistes de P3 a 6è. He fet subscripció amb el meu correu xtec com a exemple, m'he subscrit a 6è, he publicat un article al bloc de 6è, però no rebo el mail. Imagino que té a veure amb unir les llistes amb la categoria que volem que es dispari... Com ho puc fer?

Moltes gràcies,

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Subscripcions al web

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Christian,

et falta configurar bé les campanyes. Ara de fet, hauries d'haver rebut un mail d'un article de la categoria 6è (que ja he eliminat). Hauries d'anar a l'apartat Campanyes i triar a cadascuna d'elles la plantilla i la llista. Si et fixes quan accedeixes a les campanyes, a la columna  "Lists" no hi ha res (només 6è que és la que acabo de configurar i et pot servir de mostra).

Un cop hagis editat totes les campanyes, et recomano que eliminis les que no es facin servir.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripcions al web

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Hola Mònica. Gràcies pel teu missatge. Ja he configurat les diferents "campanyes" de les llistes i he esborrat, tal com indicaves, les que no farem servir. Podeu fer-li una ullada a veure si ho he fet correctament? Moltes gràcies!

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Subscripcions al web

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Christian,

jo ho veig perfecte!

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripcions al web

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Hola Mònica. He fet una prova i no em funciona. M'he fet subscriptor de 5è, he acceptat el mail, estic donat d'alta als llistats, però publico un article amb categoria 5è i no m'arriba la notificació al correu ...

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Subscripcions al web

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola de nou,

veiem que hi ha un error i encara es mostra el giny antic a mitges però no es pot treure de cap manera. Mirarem de trobar l'origen del problema el més aviat possible.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripcions al web

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Ostres, no havia vist el missatge i porto hores intentant treure'l i m'estava tornant boig. Val, aviam si ho aconseguiu.