accés parcial al nodes de centre

accés parcial al nodes de centre

per Joseba Zubiaurre Lusa -
Nombre de respostes: 10

Bon dia,

M'agradaria donar accés al nodes del centre a una companya que s'encarrega de la "comissió mediambiental", però m'agradaria que només pogués editar aquesta pàgina del nodes o aquest sector, i que no pogués editar la resta.

Hi ha alguna forma de fer-ho?

Gràcies!!

Salutacions. Agur

En resposta a Joseba Zubiaurre Lusa

Re: accés parcial al nodes de centre

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joseba,

no és possible donar permís a un usuari només a una de les pàgines del lloc.

El que podeu fer és donar permís per editar una categoria en concret, ho trobareu al final del perfil de l'usuari si l'editeu, però aquest usuari només podrà crear articles no pàgines. A més, caldrà que un administrador validi i faci la publicació definitiva de dit article.


Proveu a veure si amb aquesta configuració es cobreixen les vostres necessitats. En cas que no, hauríeu de donar-li el rol "editor" a aquest usuari.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Joseba Zubiaurre Lusa

Re: accés parcial al nodes de centre

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joseba,

un apunt més sobre aquest tema, si a l'usuari li dones el rol d'autor i després tries la categoria tal com es mostra a la captura anterior, els articles que publiqui aquesta persona es publicaran a la categoria triada i no necessitaran validació.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés parcial al nodes de centre

per Joseba Zubiaurre Lusa -

Bon dia Mònica,

Molt millor si no és necessari validar els articles, ja que la persona "companya de treball" és totalment responsable.

Ho provaré, moltes gràcies Mónica!!

Salutacions cordials. Agur

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés parcial al nodes de centre

per Joseba Zubiaurre Lusa -

Bon dia Mònica,

intento donar permisos de autor per categoria però no em deixa. Entro en el perfil d'usuari i a editar-ho no tinc aquesta possibilitat:



He estat estudiant el tema i sembla ser que hi ha plugins que et donen aquesta opció, no serà que no ho tenim instal·lat en el nodes de agora?

https://ayudawp.com/restringir-las-categorias-en-las-que-pueden-publicar-los-usuarios/

Gràcies Mònica!!

Salutacions. Agur

En resposta a Joseba Zubiaurre Lusa

Re: accés parcial al nodes de centre

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joseba,

un cop tries "Autor" a l'apartat Rol, has de baixar i gairebé al final de la pàgina trobaràs l'apartat "Author category" on podràs triar la categoria on podrà crear articles l'usuari.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés parcial al nodes de centre

per Joseba Zubiaurre Lusa -

Bona tarda Mònica,

Perdona que et torni a molestar, però no trobo cap opció per a classificar per categoria, sembla que faltés algun plugin, tal com et vaig comentar en el missatge anterior.

T'envio una captura de la pàgina completa.

Gràcies!! Fins ara!!

Salutacions. Agur



En resposta a Joseba Zubiaurre Lusa

Re: accés parcial al nodes de centre

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joseba,

disculpa, podeu tornar a provar? Ara ja us hauria d'aparèixer.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés parcial al nodes de centre

per Joseba Zubiaurre Lusa -

Bon dia Mònica,

Ara sí, moltes gràcies. No sé el que hauràs fet però ara sí que surt aquesta opció.

Perfecte!!

Salutacions cordials. Agur

En resposta a Joseba Zubiaurre Lusa

Re: accés parcial al nodes de centre

per MONICA GRAU PRIETO -

Kaixo, Joseba,

doncs com teniu molts dubtes darrerament i obro molts Nodes alhora, vaig activar per error la funcionalitat a un altre que tenia obert ;)

Agur,

Mònica