Actualització sense entrar com administrador?

Actualització sense entrar com administrador?

per Eva Navarro Soriano -
Nombre de respostes: 7

Hola,

quan vaig a l'adreça del nostre Moodle surt la informació que us adjunto, sense ni tan sols haver iniciar sessió com Administrador. I quan ho intento no em deixa, torna a sortir la mateixa pantalla.

L'adreça del meu centre és https://agora.xtec.cat/iesmiquelbosch/moodle

Gràcies!

Eva


Fitxer adjunt Moodle.png
En resposta a Eva Navarro Soriano

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eva,

ja ha finalitzat l'actualització. Ja hauria de funcionar sense problemes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per Gemma Gubau Cabruja -

Hola Mònica;

En el nostre institut ens passa exactament el mateix, no em deixa accedir com Administrador i si faig continuar i continuar en els diferents paràmetres em dóna error. El nostre Moodle és el següent: https://agora.xtec.cat/insils/moodle/admin/index.php

Fins aviat!

Gemma

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia, Gemma,

ja podeu accedir al vostre Moodle amb normalitat. El procés d'actualització ja ha finalitzat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per Gemma Gubau Cabruja -

Moltes gràcies Mònica;

Però potser que amb l'actualització hi hagi algun tipus de problema amb algun curs que nosaltres tinguem obert?

Per què em comenten diferents professors que els hi apareix els següent missatge i no poden entrar a mirar un curs en concret.


 Gràcies per tot!

Gemma Gubau

Fitxer adjunt 94f4c8e5-5745-4def-ba5d-6af5c5fead38.JPG
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per Gemma Gubau Cabruja -

Hola un altre cop;

Per altra banda, m'he adonat que això només m'està passant amb el Firefox i amb el Chrome no.

A què es degut? Sabeu alguna cosa?

Moltes gràcies!

Gemma Gubau

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Actualització sense entrar com administrador?

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Gemma,

Aquest problema és degut a que la memòria cau del navegador no s'actualitza correctament. En desconeixem el motiu però, com bé dius, sembla que només passa amb el Firefox. Quan et surt el missatge de la captura de pantalla, si prems CTRL + F5 t'hauria de mostrar la pàgina correcta (aquesta combinació de tecles li diu al navegador que no utilitzi les dades que té a la memòria cau).

La nostra recomanació és que buideu completament la memòria cau del navegador. En el Firefox, a les preferències hi ha una secció de Privadesa i seguretat a on apareix un botó per netejar les dades. Us recomanem esborrar totes les galetes i dades dels llocs i tot el contingut web en memòria cau.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora