[RESOLT] Problemes d'accés validació Moodle

[RESOLT] Problemes d'accés validació Moodle

by Nuria Masclans Manen -
Number of replies: 8

Bon dia, 

fa un parell de dies que no podem accedir a nodes des de la validació Moodle.

https://agora.xtec.cat/insmontpedros/wp-login.php?redirect_to=https%3A%2F%2Fagora.xtec.cat%2Finsmontpedros%2F%3Floggedout%3Dtrue

L'error que ens dona és:

agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment.

HTTP ERROR 500

Quin podria ser el broblema?

(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el divendres, 17 maig 2019, 09:28)

In reply to Nuria Masclans Manen

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Nuria,

Estem treballant en aquesta incidència, però no sembla que hagi de tenir una solució ràpida.

Us recomanem que utilitzeu algun altre tipus d'autenticació (manual o Google) mentre busquem la solució.

Salutacions,

Isabel


In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Nuria Masclans Manen -

Bon dia,


però no puc importar uns usuaris que ja tinc.

Jo ja tinc els usuaris a Nodes, perque un cop s'han logat una vegada pel Moodle, m'apareixen, el que passa és que no els deixa entrar, ni per la icona de moodle ni oer l'entrada standart. 

Imagino que s'ha de cambiar alguna configuració, no?

El tema és urgent, perque fem les reserves de carros de portàtils pel Nodles.

In reply to Nuria Masclans Manen

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

De moment no hi ha cap solució en referència a l'autenticació via Moodle.

La manera que els usuaris puguin accedir seria habilitar l'autenticació via Google o afegir-los manualment (si són molts podeu carregar-los amb un fitxer CSV).

Us avisarem quan estigui resolt.

Salutacions,

Isabel




In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Nuria Masclans Manen -

Hola Isabel,


potser no m'he explicat bé. Si importo usuaris que ja tinc em dona error. No hi ha manera que aquests mateixos usuaris que ja tinc puguin entrar, enlloc de crear-ne de nous diferents?

Gràcies!

In reply to Nuria Masclans Manen

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Núria,

Hem trobat una manera perquè els usuaris puguin accedir, però et recomanem que primer ho provis amb un de sòl i si funciona bé, llavors pots modificar la resta o els que trobis.

Has d'accedir al Nodes com amb l'usuari admin i anar a Tauler - Usuaris - Tots els usuaris. Edites algun dels usuaris que normalment s'autentiquen amb Moodle i cap al final de la plana veuràs que pots generar una contrasenya. Després de desar els canvis, comprova que l'usuari pot accedir amb el nom d'usuari (el trobaràs a la mateixa plana a sobre del rol i no es pot modificar) i la contrasenya que has posat. En principi aquest usuari podrà accedir al Nodes amb la contrasenya manual i amb l'usuari de Moodle (quan es solucioni la incidència).


Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Nuria Masclans Manen -

Sí, ahir vaig estar investigant i vaig fer això que em comentes.

No podien entrar tampoc, però regenerant-se els usuaris mateixos una nova contrassenya, aleshores sí.


Gràcies!

In reply to Nuria Masclans Manen

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by Josep Godino Romero -

Bon dia,

Se sap alguna cosa de quan estarà resolt aquest problema?

Moltes gràcies!

In reply to Josep Godino Romero

Re: Problemes d'accés validació Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

des d'ahir a la tarda l'error que es produïa en intentar accedir als Nodes mitjançant Moodle ha quedat resolt. 

Perquè funcioni correctament, en alguns casos caldrà que feu una acció addicional.

  1. Accediu a la configuració del Moodle anant a Administració del lloc | Servidor | Confirguració del proveïdor OAuth
  2. Editeu el client fent clic a Edita
  3. Comproveu que l'URL que apareix és aquesta
    https://agora.xtec.cat/nomdelcentre/wp-content/plugins/wordpress-social-login/hybridauth/callbacks/moodle.php
  4. En cas que no sigui aquesta, cal modificar-la

Fins ara,

Mònica