Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Nombre de respostes: 5

Bona tarda,

Una pregunta conté una imatge d'una gràfica generada amb Wiris.

La pregunta és la següent: https://agora.xtec.cat/iessantaeugenia/moodle/question/question.php?returnurl=%2Fquestion%2Fedit.php%3Fcourseid%3D1763%26cat%3D4142%252C34004%26qpage%3D0%26recurse%3D1%26showhidden%3D1%26qbshowtext%3D1&courseid=1763&id=27884

El gràfic de l'enunciat de vegades apareix i de vegades no, al anar fent F5. Així amb alguns alumnes els hi surt, a d'altres no, ... ?

Error:


Al Moodle vell que tenim sempre funciona.

Us agrairem que hi feu una ullada.

Moltes gràcies!


Salutacions,

Jordi


En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

per JORDI VIÑAS CASSE -

Hola,

Perdoneu però acabo de veure que hi ha un altre fil parlant del tema, Visualització gràfiques wiris.

Ja seguiré el fil en qüestió però sapigueu que nosaltres (agora.xtec.cat/iessantaeugenia/moodle) també ens passa.

Moltes gràcies!

En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

Si accedim a la pregunta des d'una finestra d'incògnit, es veu la gràfica. Això ens diu que és problema de la memòria cau.

A principis de gener es varen realitzar un seguit d'accions per millorar aquest tema, així que esperem que després de la pròxima actualització de versió, aquest rendiment pugui millorar.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

per JORDI VIÑAS CASSE -

Hola Isabel,

Ho he provat des d'una finestra d'incògnit i tampoc funciona sempre.

https://agora.xtec.cat/iessantaeugenia/moodle/question/preview.php?id=27884&courseid=1763

Suposo vols dir incògnit al google crome i privada al firefox.

Salutacions,

Jordi

En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Problema amb una gràfica generada amb Wiris.

per JORDI VIÑAS CASSE -

Bon dia,

Pot estar relacionat aquest problema amb el següent:

Ahir vaig afegir a Administració del lloc/Aparença/Temes/Elements del menú personalitzat una pestanya per accedir a un lloc web. Em va costar molt guardar-ho i que tornés a mostrar el que havia posat. La pestanya va sortir algunes vegades i moltes altres no. Avui encara no apareix.

Amb un Moodle de centre que tenim vaig fer el mateix i va anar a la primera i sempre.

Passa el mateix quan canvies el que vols que es mostri en la informació del cursos.

Sembla alguna cosa relacionada amb memòries cau, cache, ... O potser nosaltres tenim alguna cosa mal configurada.



Gràcies!


P.D.: Passa a tothom o només a mi perquè tinc alguna cosa mal configurada però els missatges no surten per ordre cronològic i es fa difícil el seguiment.