Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

per JORDI VIÑAS CASSE -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

No voldria insistir però em veig en l'obligació de fer-ho, al no haver rebut cap mena de resposta.

El passat dimecres de manera inexplicable i sense previ avís vam passar d'una quota de 17GB a 19GB superant el límit de 18GB. S'explica al tema de debat "Augment de quota assignada".

El mateix dimecres vaig sol·licitar augment de quota i l'endemà (dijous de setmana santa) vaig escriure al fòrum en veure que no s'havia fet. El mateix dijous vaig rebre queixes del professorat i vaig tornar a escriure-hi.

En definitiva, us demanem si podeu augmentar la quota a agora.xtec.cat/iessantaeugenia/moodle i que ens expliqueu com funciona l'atenció en períodes "no lectius" inclosos els caps de setmana.

Perdoneu les molèsties!

Moltes gràcies!


Atentament,

Jordi




En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

Lamentem que s'hagi produït aquesta situació de bloqueig al vostre Moodle durant aquests dies.

Com podeu veure a la pregunta freqüent sobre la política de quotes de Moodle i Nodes, la resolució de la petició pot tardar fins a una setmana.


La vostra petició ja està resolta.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

per JORDI VIÑAS CASSE -

Hola Isabel,

El problema més greu és que la quota va augmentar de manera imprevisible sense cap mena de previ avís.

Va passar al restaurar un curs.

Si cada cop que es restaura un curs (un no dos ni tres) s'ha de patir de sobrepassar la quota i esperar varis dies que s'augmenti...    amb els problemes que això comporta pels usuaris.

I si us plau, com funciona l'atenció en període de vacances i cap de setmana.


PER CERT ENCARA NO DEIXA PENJAR FITXERS.

Moltes gràcies!


En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Jordi,

A on no podeu penjar fitxers?

Nosaltres ho he provat i sí que hem pogut:


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Atenció en període de vacances i en cap de setmana *URGENT*

per JORDI VIÑAS CASSE -

Hola Isabel,

M'ho han dit unes quantes professores i professors i ho he pogut comprovar amb els meus ulls quan els hi passava a alguns alumnes.

Cal que comproveu els algoritmes de càlcul d'espai. Ens estan jugant males passades.

Perdoneu les molèsties!

Moltes gràcies!


Atentament,

Jordi