El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per JUAN MANUEL BRAVO PULIDO -
Nombre de respostes: 7

Bones!

He estat fent una activitat a la plataforma H5P, un qüestionari QUIZ. Quan l'he acabat l'he volgut passar al moodle del centre (INS LA POBLA DE SEGUR) i no m'ha deixat. Hem surt això:

Ha fallat la validació del paquet H5P.

La biblioteca H5P h5p.json utilitzada en aquest contingut interactiu no és vàlida.

El fitxer principal h5p.json no és vàlidGet help

No s'ha trobat un fitxer «h5p.json» vàlidGet help

-Hi ha alguna solució per poder passar l'activitat?

Gràcies!



En resposta a JUAN MANUEL BRAVO PULIDO

Re: El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Proveu d'afegir de nou l'activitat H5P indicada.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per JUAN MANUEL BRAVO PULIDO -

Bones!

Ara al moodle del centre ja surten més opcions quan volem afegir un contingut interactiu.

Però encara no hem deixa descarregar l'activitat de quiz, que he fet al H5P.

Torna a sortir el mateix missatge. 

Et paso l'arxiu a veure si esta tot correcte.




En resposta a JUAN MANUEL BRAVO PULIDO

Re: El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Hem provat d'actualitzar de nou les llibreries de l'H5P, però si segueix sense funcionar, haureu d'esperar a l'actualització de versió del Moodle d'Àgora, on s'actualitzarà tot el connector H5P.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per JUAN MANUEL BRAVO PULIDO -

Bones!

El moodle del meu centre encara no hem deixa fer activitats H5P. Les puc crear però a l'hora de fer-les es queden en blanc.

En resposta a JUAN MANUEL BRAVO PULIDO

Re: El moodle del meu centre no hem deixa carregar una activitat (quiz) realitzada a H5P

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Juan Manuel,

Hem provat una altra manera... Hem creat el mateix H5P que teníeu, en un altre Moodle i hem comprovat que es veia. Després hem fet una còpia de seguretat i l'hem restaurat dins el vostre curs. Veureu que hi ha una activitat idèntica a sota de la que ens heu enviat (Tema 7) i que es veu correctament.

Després hem provat de crear la mateixa activitat directament dins del vostre Moodle i s'ha visualitzat correctament.

Per tant, sembla que hem pogut instal·lar les llibreries que faltaven mitjançant aquesta restauració. Segurament haureu d'eliminar l'activitat antiga perquè segueix sense visualitzar-se, però en podreu crear de noves.

Salutacions,

Isabel