Internal script failure

Internal script failure

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia un altre cop, 

m'estic trobant més d'un cas d'usuaris que no poden accedir al Moodle i els apareix el missatge "Internal script failure". Pel que he pogut comprovar, sembla que es tracta de casos que posen malament el nom d'usuari, i tinc la sospita que en alguns d'ells el sistema els l'ha canviat. En alguns d'aquests casos (no tots), quan he entrat al perfil tenien com a mètode d'autenticació "Oauth2", que si no m'erro és el mètode d'autenticació amb Google que va deixar de funcionar.

Sabeu què pot provocar això? I per què no dóna el missatge que el nom d'usuari és erroni?

Moltes gràcies.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Internal script failure

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Teniu el connector antic Oauth2 inhabilitat?

Una possible solució seria moure l'ordre dels connectors d'autenticació, de manera que el connector nou (OAuth2) aparegui a la llista per sobre de l'antic.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Internal script failure

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Isabel,

Sí, el tenim deshabilitat, com ens vau dir (crec).

No sé si acabo d'entendre a quina llista et refereixes. Adjunto una captura de la gestió de l'autenticació, et refereixis a això?

Gràcies.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Internal script failure

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda,

Encara que l'usuari tingui marcat el mètode d'autenticació antic (Oauth2) pot accedir clicant al botó nou. La validació amb el compte de Google es fa igualment.

Si vols que comprovem algun cas concret de registre d'usuari ens pots enviar un correu a agora@xtec.cat, amb un exemple.

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Internal script failure

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon dia,

ja he resolt uns quants casos canviant el mètode d'autenticació. Si me n'arriba alguna altre ja te'l passaré perqùe el pugueu comprovar.

Gràcies,

Josep