Problemes al activar plugin OAuth2

Problemes al activar plugin OAuth2

per josep ribalta papiol -
Nombre de respostes: 3

Hola, estic tenint problemes per activar el plugin OAuth2 de Google al Moodle. Resulta que el tinc connectat i habilitat, pero em trobo que a la pàgina principal surt " a vegades" i a la web de gestió de l'autenticació a vegades surt habilitat i altres deshabilitat, com si fes extranys ja que algunes opcions també canvien d'estat. 
I quan faig la prova d'iniciar sessió, l'icona de google em surt quan vol i a més a més em surt un error al fer click dient que el plugin no està habilitat.

Algú sap perqué em pot estar passant això? Moltes gràcies!!

En resposta a josep ribalta papiol

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Això és degut a la memòria cau. 

Si ens indiqueu l'URL del vostre Moodle, comprovarem que tot estigui correcte i que efectivament sigui cosa de la memòria cau.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

per josep ribalta papiol -

gRACIES ISABEL

l'adreça es https://agora.xtec.cat/insquercus/moodle/

Ara estic en la fase de transportar el moodle des del lloc on el tinc fins a agora.

He probat de restaurar un curs del cual tenia la copia de seguratat, i em diu que el fitxer es massa gran.

Com ho puc fer?

Ho puc fer via ftp?


salutacions

En resposta a josep ribalta papiol

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Josep,

Tot sembla habilitat i ens ha aparegut el botó d'autenticació.

Quant a la restauració de les còpies, si són més grans de 10 Mb les podeu carregar des del Portal de gestió d'Àgora o des de repositori extern.

- Com carregar fitxers des del Portal?

- Configuració del repositori de Google. En el vostre cas ja heu realitzat la primera part, i per tant només heu d'habilitar el connector des d'Administració del lloc - Connectors - Repositoris - Gestiona els repositoris.

Si encara i així, el vostre fitxer és massa gran, podeu mirar de restaurar la còpia per parts (temes, mòduls) i anar-les fusionant en un curs. 

Salutacions,

Isabel