Ampliar quota Moodle.

Ampliar quota Moodle.

per LLUIS MIQUEL VALLES CABESTANY -
Nombre de respostes: 15

Bona tarda.

Sóc Lluis Miquel Vallès Cabestany administrador del Moodle CFA Reus (CFA Mas Pellicer).

Ha arribat un correu a direcció que s'està utilitzant més del 85% de l'espai.

Voldria una amplació de quota.

No se si estic fent la sol·licitud en el lloc correcte. En cas contrari ens podria indicar com fer la sol·licitud.

Moltes gràcies anticipades.

En resposta a LLUIS MIQUEL VALLES CABESTANY

Re: Ampliar quota Moodle.

per Marta Bellot Canela -

Bona tarda, 


Sóc gestora del moodle del centre Institut Els Tres Turons d'Arenys de mar , intento entrar a l'espai de Gestió Àgora i no veig cap opció per fer la sol·licitud i ampliar l'espai del moodle.

Si algú em pot ajudar. 


gràcies


Marta 

En resposta a Marta Bellot Canela

Re: Ampliar quota Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marta,

has d'accedir amb el teu usuari XTEC. Prova a veure de nou i si no veus res envia'ns una captura de pantalla a veure si et podem ajudar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliar quota Moodle.

per Marta Bellot Canela -

Hola Mònica , 


Ja accedeixo amb usuari xtec i a continuació envio el que em surt a la pantalla.

gràcies


Marta

En resposta a Marta Bellot Canela

Re: Ampliar quota Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marta,

sembla que al teu usuari li faltava un permís. Pots provar de nou? Ara ja hauries de poder accedir a "El meu àgora":

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliar quota Moodle.

per Marta Bellot Canela -

Hola Mònica, 


Ara si que hi puc accedir. Entenc que he d'anar a sol·licitud i ampliació de quota, no??


moltes gràcies per la gestió.


Marta

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliar quota Moodle.

per CAROLINA MUSSONS JUNCAR -


Bon dia, Crec que tinc el mateix problema que la Marta. Sóc gestora del Moodle de l'EOI Santa Coloma, i quan entro en el lloc que indiqueu per sol·licitar ampliació de quota no hi ha cap opció .Em podeu ajudar?


Gràcies,


Carolina Mussons


En resposta a CAROLINA MUSSONS JUNCAR

Re: Ampliar quota Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Carolina,

segurament és que estàs entrant al portal que no toca. Les EOI heu d'accedir a https://agora-eoi.xtec.cat/portal/

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliar quota Moodle.

per CAROLINA MUSSONS JUNCAR -

Hola Mònica,

Pot ser que no funcioni? Em dóna aquest error:

Error in DBUtil::executeSQL: INSERT INTO session_info (sessid,ipaddr,lastused,uid,remember,vars) VALUES ('rutfkn6qoqe1oj38vah5l0foj253970q','45a83e756ea948c353a91afaba17293b','2020-05-31 19:37:32',0,0,'/|a:3:{s:4:\"rand\";a:0:{}s:9:\"useragent\";s:40:\"3b367150cc6f8b2ff54f016541a7b9d3228ce0cb\";s:3:\"uid\";i:0;}_zikula_messages|a:0:{}')
SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'rutfkn6qoqe1oj38vah5l0foj253970q' for key 'PRIMARY'
Error in DBUtil::executeSQL: INSERT INTO session_info (sessid,ipaddr,lastused,uid,remember,vars) VALUES ('rutfkn6qoqe1oj38vah5l0foj253970q','45a83e756ea948c353a91afaba17293b','2020-05-31 19:37:32',0,0,'/|a:3:{s:4:\"rand\";a:0:{}s:9:\"useragent\";s:40:\"3b367150cc6f8b2ff54f016541a7b9d3228ce0cb\";s:3:\"uid\";i:0;}_zikula_messages|a:0:{}')
SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry 'rutfkn6qoqe1oj38vah5l0foj253970q' for key 'PRIMARY'


Gràcies,


Carolina Mussons


En resposta a CAROLINA MUSSONS JUNCAR

Re: Ampliar quota Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Carolina,

hauria de funcionar, de totes maneres us hem ampliat la quota perquè no tingueu problemes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliar quota Moodle.

per CAROLINA MUSSONS JUNCAR -

Hola Mònica,

Moltes gràcies. Entenc que ja no he de fer cap gestió. De tota manera he provat avui i sí funciona, però no veig cap opció de sol·licitud. No sé si em cal algun permís per futures gestions.

Gràcies de nou,

Carolina Mussons