Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per Isabel Sala Farre -
Nombre de respostes: 13

Soc professora de Tecnologia de l'institut la plana isala@xtec.cat, explico el meu problema:

Tinc molts lliuraments dels alumnes de diferents cursos i sempre els havia corregit sense problemes entrava, affegia comentari i desa ai passa a seguint...darrerament va molt lent i tinc moltes estones la pantalla en blanc i pensant... podriu dir-me a que es degut o mirar dins el meu compte perquè passa ara això...

gràcies

En resposta a Isabel Sala Farre

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per XAVIER REYES TINEO -

A nosaltres ens passa el mateix des d'ahir. Quan volem corregir tasques afegint algun comentari o alguna marca triga molt de temps en guardar-se la correcció i passar a altre alumne.

Ens podeu mirar quin és el problema?

https://agora.xtec.cat/insbitacola/moodle/

Merci

En resposta a XAVIER REYES TINEO

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

En principi el funcionament d'Àgora-Moodle és correcte. 

Aquesta lentitud la detecteu a qualsevol moment o hi ha pics de lentitud?

Només la detecteu a l'hora de corregir tasques?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per VICTOR MORATO RAMIREZ -

Hola, soc el Víctor Morató (vmorato@xtec.cat) de l'institut de Tremp (https://agora.xtec.cat/iestremp/moodle/). A nosaltres ens passa el mateix, en el moment de corregir i qualificar tasques sense arxiu adjunt s'ens queda penjat de tal manera que inclús sortint del navegador i tornant a entrar no podem ni accedir al web de moodle. Paral·lelament hem provat de fer una còpia de seguretat d'un curs buit de prova i en el moment de restaurar el curs s'ha quedat penjat.

De la mateixa manera el funcionament en general és lent. Som conscients de que tenim saturat l'espai, hem canviat recentment de reponsables TAC i estem treballant per solucionar aquest problema i conscienciar als companys/es de la necessitat d'estalviar espai d'emmagatzemament.

Merci.

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per LLUIS MIQUEL VALLES CABESTANY -

Sóc Lluís Vallès del CFA Reus.

La lentitud existeix quan els alumnes penjen un document i quan es vol puntuar una tasca.

És un problema important. Mereix que ho intenteu resoldre.

Moltes gràcies anticipades.

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per XAVIER REYES TINEO -
Ens sol passar quan corregim directament a sobre un PDF enviat pels alumnes. Es pot tirar fàcilment 5 minuts guardant la correcció
En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per ANTONIO JOSE F. JIMENEZ MARQUEZ -

Hola, bona tarda,

a nosaltres ens passa el mateix: 

https//agora.xtec.cat/moodle/escolesnuria

De fet, no només en la correcció de trameses sinó també en el moment d'iniciar sessió o  fer qualsevol petició al moodle.


Salutacions.

Toni Jiménez

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per Eduard Cercos Hortelano -
Bon dia,

hem detectat un problema en els servidors que afecta precisament a la pujada i baixada de qualsevol arxiu. És un problema complex i des d'ahir a la tarda hi estem treballant per a resoldre'l el més aviat possible.

Us demanem disculpes per les molèsties que us estan ocasionant, esperem tenir-lo resolt en breu.
En resposta a Eduard Cercos Hortelano

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per ANTONI SANROMA BORRELL -

Seria bo fer una previsió de la possible durada de la incidència, ja que en tasques amb data de venciment en que cal penjar arxius cal poder dir quelcom als alumnes. A més, tan propers al tancament del primer trimestre, és important saber si podrem corregir les tasques o cal demanar als alumnes que ens les entreguin d'una altra manera.

En resposta a Isabel Sala Farre

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per ALBERT GONZALEZ FERRERES -

Bones,

a finals de la setmana passada ja anava molt i molt lent i no donava temps que els alumnes enviessin les tasques en finalitzar una tasca. Avui diumenge continua anant malament; he provat de fer un duplicat d'una activitat i ha trigat 5 minuts en fer-ho. Recordar que a principi de curs ja vam patir el mal funcionament, en aquell moment atribuït al canvi de versió.

Demà tinc un examen test amb els meus alumnes de batxillerat i no sé com ho farem per enviar-lo...


http://agora.xtec.cat/iesgabrielferrater/moodle/


Gràcies!

Albert

En resposta a Isabel Sala Farre

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per ANTONIO JOSE F. JIMENEZ MARQUEZ -

Hola, bon dia,


si us serveix, jo patia el mateix problema de lentitud, moltes vegades era en el moment de generar PDF de comentaris a les tasques trameses. Vaig anar a Administració > Connectors >

Visualització de connectors:


i desactivem "Comenta el PDF". (òbviament si no el feu servir).

A mi m'ha funcionat.

Gràcies i salut.

En resposta a ANTONIO JOSE F. JIMENEZ MARQUEZ

Re: Lentitud per corregir les trameses dels alumnes

per NURIA ENRICH TRILLA -

Moltes gràcies!!

M'ha funcionat i he pogut corregir les tasques.

Els PDF no els pots visualitzar directament ni corregir a sobre, però te'ls pots descarregar i almenys posar nota.