Nou problemes falta d'espai!

Nou problemes falta d'espai!

per HECTOR GASCO GARCIA -
Nombre de respostes: 4

Hola!

Al moodle de l'escola Deià, tornem a tindre manca d'espai amb emails que a mig curs informen que em de fer el manteniment dels arxius antics.

Ja és un tema recurrent que no s'acaba de resoldre. Vosaltres com "superadministradors" podeu alliberar aquests arxius que datin del 2015 al 2017?, sempre que siguin d'alumnes?

Com a administrador poc esborrar d'un amb un trigant 2min per esborrar i recarregar per esborrar el següent. i són milers...

Si hi ha alguna forma d'esborrar de forma múltiple em podeu fer cinc cèntims?

Moltes gràcies



En resposta a HECTOR GASCO GARCIA

Re: Nou problemes falta d'espai!

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Nosaltres no podem eliminar fitxers d'un Moodle, ni coneixem els usuaris per saber si són alumnes o professors. Segons les condicions d'ús dels serveis d'Àgora:

8. La gestió d'usuaris, activitats i recursos emprats en els serveis d'Àgora serà totalment a càrrec dels centres docents.

Els missatges de manteniment es van enviar abans de l'estiu perquè tinguéssiu temps de fer neteja, així com per reforçar el procés adequat d'eliminació de les trameses durant el reinici dels cursos.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Nou problemes falta d'espai!

per HECTOR GASCO GARCIA -

Hola Isabel!

Si, hi ha un problema que no he fet de forma correcte el manteniment del moodle, però l’any passat vaig sol·licitar que es pogués millorar el filtratge per dates dels arxius i la selecció múltiple de tasques a esborrar. Encara segueix igual.

Així no es facilita la feina per fer aquesta feina, no podrem estalviar en espai.

O m’indiqueu quins sons els arxius que estan compresos en les dates de 2015 a 2017, i mitjançant filtres poder-los trobar per fer el manteniment, o no podrem fer el manteniment. On insistiu que no donareu mes espai deixant penjat a 600 alumnes y 40 professors de la meva escola.

 

Gracies!


En resposta a HECTOR GASCO GARCIA

Re: Nou problemes falta d'espai!

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Hector,

Crec que se us ha anat donant espai cada vegada que l'heu sol·licitat, això sí, recordant que heu de fer el manteniment.

La millora de la gestió dels fitxers està sol·licitada, però no heu d'esperar que s'implementi per fer el manteniment del vostre Moodle.

Sabem que la tasca d'eliminar fitxers antics manualment, és una tasca molt feixuga (per aquesta raó es recorda que cal eliminar les trameses durant el reinici dels cursos) i no us demanem que els elimineu tots de cop, però sí que volem veure algun progrés o intent com han fet altres centres.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Nou problemes falta d'espai!

per HECTOR GASCO GARCIA -

Es ven cert! Mai m'he quedat sense l'ampliació.

Però en cada email es recorda, però a mig curs dóna respecte aquest problema.

Ara no poc reiniciar els cursos, per això, si puc esborrar coses antigues podré guanyar amb espai. Per al curs vinent sí que podré realitzar el reinici dels cursos vigents.

Moltes gràcies