Quadern digital matemàtiques ed. text

Quadern digital matemàtiques ed. text

per M.ELENA FO PINACHO -
Nombre de respostes: 12

Bones, 

Des de fa quatre cursos tenim integrat al moodle agora un quadern digital de matemàtiques de l'editorial Text. Fins ara mai haviem tingut problemes. Aquest curs he assignat les credencials a alumnes i professors i el resultat és una pàgina en blanc. He actualitzat el contingut, he esborrat les credencials i tornat a fer el procediment diverses vegades, però el resultat és el mateix


He comprovat la connexió i tot sembla correcte. 

No tinc ni idea d'on pot venir el problema. Si em puguéssiu donar un cop de mà. HE fet la mateixa pregunta a l'editorial.

https://agora.xtec.cat/ceipalba/moodle/

Salutacions

Elena Fo

En resposta a M.ELENA FO PINACHO

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Elena,

Pot ser que el protocol HTTPS estigui interferint en la relació amb l'editorial.

Proveu d'accedir amb l'usuari admin a Administració del lloc - Connectors - Mòduls d'activitat - Contingut remot, i marcar que es visualitzi en una finestra nova:


Aviseu-nos tant si després podeu visualitzar el quadern com si no, si us plau.

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per M.ELENA FO PINACHO -

Hola Isabel,

He fet el que m'has indicat, i si entrant com a alumne, em continua passant el mateix, pantalla en blanc.

Gràcies

Elena Fo

En resposta a M.ELENA FO PINACHO

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Elena,

Només passa entrant com a alumne? 

Se t'ha obert en una finestra nova?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per M.ELENA FO PINACHO -

Hola Isabel,

Ja podem accedir al quadernet, ara bé no funciona el qualificador. He consultat també als informàtics de l'editorial i m'han dit que és un problema del moodle agora. HE de fer alguna altra acció?

Gràcies

Elena Fo

En resposta a M.ELENA FO PINACHO

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Elena,

A quin Qualificador et refereixes? Des d'on hi accedeixes?

Ens podries indicar un curs concret on hi hauria d'haver notes i no apareixen?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per M.ELENA FO PINACHO -

Hola Isabel,

Em refereixo al qualificador de notes del mateix quadern digital de matemàtiques de l'editorial.

Vaif fer la consulta a l''informàtic de l'editorial em va donar aquesta resposta:

"Efectivament, des d’Àgora ens informen que des de la darrera actualització de la versió moodle el qualificador de continguts remots no funciona. Ho sentim, la pilota està a la teulada del Departament tot i ens comenten que està en vies de solucionar-se.

 La meva consulta era si podíeu accedir als continguts. Elena, quan ens ho confirmin de seguida us avisem. No patiu, si els alumnes fan activitats les notes no es perden; quan el qualificador estigui actiu les rebeu totes"

LEs notes haurien d'aparèixer als continguts remots i quan accedeixes no apareix res.

image.png

Gràcies

Elena



En resposta a M.ELENA FO PINACHO

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Elena,

Efectivament hi ha una incidència amb el bloc Qualificacions continguts remots, que s'està treballant per solucionar.

Però des del Qualificador normal, hauries de poder veure la nota, ja que aquesta la posa l'editorial.

Hi ha algun curs on hi hauria d'aparèixer alguna nota i no es veu? (encara que sigui amb un usuari de prova).

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per M.ELENA FO PINACHO -

Hola Isabel,

Des de que tenim l'alumne ha consultat els resultats a través dels continguts remots.

On he de mirar el qualificador per a l'alumne? I el professor? Així comprovaré si accedim als resultats.

Gràcies 

Elena Fo

En resposta a M.ELENA FO PINACHO

Re: Quadern digital matemàtiques ed. text

per MONTSERRAT ESCOI MARTINEZ -

Salutacions!!

Al nostre Moodle passa exactament el mateix i amb el mateix llibre de l'Editorial Text. Sabeu si s'ha solucionat el problema amb el Moodle. És que no podem veure les qualifacions, i la veritat pagar les llicències perquè no funcionin ja em direu...

I l'altra opció de mirar els informes a través de les activitats, és molt feixuga i surt informes d'antics alumnes...

https://agora.xtec.cat/ceip-escoladelmar/moodle/

Montse Escoi