Bon dia,
Desactivo l'opció "Require email validation" (és com m'agradaria deixar-ho finalment).
Igualment ... "This account is pending email confirmation".
Bon dia,
Desactivo l'opció "Require email validation" (és com m'agradaria deixar-ho finalment).
Igualment ... "This account is pending email confirmation".
Bon dia Salvador,
Proveu d'editar el perfil d'aquest usuari concret, i poseu que sigui manual i li doneu una contrasenya.
Comproveu que pugui accedir i que es visualitzin les tasques i qualificacions que té.
Després podeu fer la prova de tornar a canviar-li el mètode d'autenticació a OAuth 2.
Salutacions,
Isabel
He creat el compte manual, pot entrar sense problemes, però després intentes tornar a OAuth2 i res, segueix demanant que validis el correu (tot i tenir-ho desactivat).
Hi ha alguna solució més?
Gràcies
Bon dia,
Així doncs, l'haureu de deixar en mètode d'autenticació manual.
L'única solució seria eliminar l'usuari i començar de nou, però això comportaria l'eliminació de tota l'activitat, qualificacions, etc. que l'usuari ha fet fins ara dins del Moodle.
Reviseu de nou el correu, a la carpeta de brossa, a la cerca general, etc.
Salutacions,
Isabel
Bona nit,
Efectivament, com diu el jdalmau, l'suari pot entrar correctament si l'activem com a manual i li assignem una contrasenya però torna a encallar-se quan li retornem l'accés OAuth2.
Nosaltres teniem el mateix problema, vam desactivar l'opció de demanar l'email.
Però queden alguns alumnes que van accedir abans i que ara no poden entrar.
Opció ràpida és eliminar l'usuari, per sort, encara no han entregat massa feina...i per tant no perden cap dada ..
Si l'elimineu i intenten tornar a entra entren amb normalitat.
Això si ho perden tot, heu de valorar...
Hola, per altra banda,
ara surt a la pantalla d'accés que s'hi pot accedir com a visitant, això provoca que l'accés amb google quedi desplaçat a sota, i en el nostre cas l'alumnat sovint no el troba.
Com podem eliminar aquest accés com a visitant?
No trobo l'opció.
O es pot posar el botó de google per sobre de l'opció de ser un visitant??
Gràcies
Bon dia Teresa,
Podeu ocultar el botó d'accés a visitants des d'Administració del lloc - Connectors - Autenticació - Gestió de l'autenticació.
Trobareu l'opció a Paràmetres comuns:
Salutacions,
Isabel
Bona tarda,
Els companys del INS Guillem de Berguedà també tenien el mateix problema (ref. Pere Camprubí).
Ara han tornat a activar l'antic Oauth2 de manera que tenen activats simultàniament Oauth2 i OAuth2 i a la pantalla de login els apareix un botó vermell i un de blanc. Doncs bé, el botó vermell Oauth2 deixa accedir als usuaris que no poden amb el blanc.
¿?
Hola,
A https://tracker.moodle.org/browse/MDL-60827 anoten una possible solució
"I have managed to bypass the bug by deleting the oauth2_linked_logion from database
delete from mdl_auth_oauth2_linked_login where id = user_id; "
after that I asked users to try to login again and after that the email was resend and they were able to login."
És factible?
Gràcies.
PS: El mvalldeperasj ja té accés perquè l'he suprimit i s'ha tornat a crear automàticament amb el primer nou accés via Google. Ara un alumne sense accés és cgilh@iesperefontdevila.cat.
Hola,
a la primera prova que hem fet amb l'autenticació d'usuari amb GOOGLE havíem deixat marcada l'opció de correu de confirmació.
Just la prova l'he fet amb el meu usuari (com a professor, no com a gestor). Em va quedar pendent fer la confirmació i ara només puc entrar amb el nom d'usuari i la contrasenya. Si ho vull fer amb el compte de GOOGLE em surt el missatge "Aquest compte està pendent del correu de confirmació."
Hi ha alguna manera de solucionar-ho sense haver d'eliminar el meu usuari?
Es podria aplicar la solució proposada per en Salvador?
Salutacions,
Joan
Hola, Joan,
em pots passar l'URL del vostre Moodle per fer-hi una ullada? En principi un administrador pot confirmar aquests comptes però millor ho revisem abans.
Fins ara,
Mònica
Bon dia,
l'adreça és:
https://agora.xtec.cat/iesmontgri/moodle/
Salut!!!
Joan
Hola, Joan,
quan un usuari no ha confirmat, l'administrador pot entrar a la llista d'usuaris i confirmar-lo manualment. He fet la prova i s'hauria de visualitzar així:
El que veig al vostre Moodle és que no teniu cap usuari que validi amb Google i per tant, cap usuari per confirmar, segurament perquè teniu marcada l'opció de no crear usuaris nous. Si canvies el mètode d'autenticació del teu usuari a Oauth, t'hauria de funcionar.
Fins ara,
Mònica
Hola,
entenc que, de la manera que ho hem deixat configurat, els usuaris es poden entrar al moodle ja sigui amb el seu nom d'usuari o bé amb el compte de google sense permetre l'autoregistre. Només entren amb l'autenticació de GOOGLE els usuaris del domini institutmontgri.cat i xtec.cat.
Així ho hem provat i, des de que verem desmarcar l'opció del correu de verificació, ens ha funcionat amb els usuaris que ho han provat.
Com la primera prova, amb l'opció del correu de verificació activada, la vaig fer amb el meu usuari, només és a mi que em surt el missatge: "Aquest compte està pendent del correu de confirmació."
Amb l'usuari administrador he anat a la llista d'usuaris i no em surten les opcions Confirma|Reenvia el correu
He intentat fer el canvi del mètode d'autenticació del meu usuari a Oauth però no em permet desar-ho. Em demana el nom d'usuari, que ja està omplert, com a camp necessari però tampoc hi puc escriure.
En principi no és cap problema greu perquè hi puc entrar amb el nom d'usuari, però estari bé poder-ho fer de les dues maneres.
Salutacions,
Joan
Hola, Joan,
prova a marcar l'opció "Evita la creació de comptes nous durant el procediment d'autenticació" que trobaràs a Adminstració del lloc | Connnectors | Autenticació | Gestió de l'autenticació. Un cop activada intenta entrar amb el teu usuari de Google. Fent això s'hauria d'acabar de crear bé el teu usuari i un cop creat hauries de poder entrar de totes dues maneres.
Fins ara,
Mònica
Hola,
aquesta opció ja la teníem marcada. ;-(
El curiós és que demana la confirmació:
però si faig un filtre per cercar usuaris que no hagin confirmat el correu, no en surt cap:
???
Salut!!!
Joan
Hola, Joan,
disculpa, era desmarcar. Pots provar d'accedir de nou i ens avises un cop hagis accedit?
Fins ara,
Mònica
Hola,
desmarcant l'opció tampoc m'ha funcionat però al final he trobat la solució.
Solució trobada:
Salutacions,
Joan Lloret
Hola, Joan,
moltíssimes gràcies per explicar-nos com ho has resolt!
Bona feina!
Mònica