Eliminar tasques de repetidors

Eliminar tasques de repetidors

per DAVID RODRIGUEZ MATAS -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Sóc el coordinador TIC i dono informàtica a 1r d'ESO a l'INS Eugeni Xammar de l'Ametlla del Vallès. Tinc inscrit tot l'alumnat mitjançant cohorts que vaig actualitzant cada curs. El problema que m'estic trobant és que enguany tinc dos alumnes que han repetit primer d'ESO i els surten totes les tasques que van enviar el curs passat. Hi ha alguna forma de fer-los un reset només de la feina feta a la meva assignatura?

Moltes mercès,

David Rodríguez

En resposta a DAVID RODRIGUEZ MATAS

Re: Eliminar tasques de repetidors

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia David,

Això vol dir que durant el reinici del curs no vares seleccionar Elimina totes les trameses, i han quedat lligades als alumnes matriculats.

Si encara no s'han lliurat tasques al curs, ets a temps de reiniciar el curs eliminant les trameses però mantenint les matriculacions. Has de marcar:

Si per contra ja s'han lliurat tasques, hauràs d'eliminar les trameses d'aquests alumnes manualment.

És important que elimineu les trameses durant el reinici dels cursos, perquè si no ho feu, queden allotjades al Moodle ocupant espai innecessari (per exemple, hem vist que teniu trameses de l'any 2015).

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Eliminar tasques de repetidors

per DAVID RODRIGUEZ MATAS -

Hola Isabel,

Tens raó i ara em generes dos dubtes: com eliminar manualment les tasques enviades per un alumne i com reiniciar un grup de cursos d'un sol cop.

Salutacions,

David

En resposta a DAVID RODRIGUEZ MATAS

Re: Eliminar tasques de repetidors

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia David,

  • Eliminar fitxers manualment:

Heu d'accedir a Administració del lloc - Informes - Gestió de fitxers (usuari admin o gestor). Veureu que us apareix un llistat amb tots els fitxers que conté el vostre Moodle. Els podeu filtrar per nom d'alumne, curs, tipus de fitxers, etc. Després podeu consultar les dades del fitxer mitjançant la lupa i eliminar-lo amb la icona de la paperera. En el vostre cas, us convé filtrar per nom d'alumne i curs.

  • Reinici de cursos:

El reinici es fa curs per curs. No hi ha manera de fer-ho de forma massiva.

Salutacions,

Isabel