Gestionar credencials de continguts externs en bloc

Gestionar credencials de continguts externs en bloc

per Cecília Mas -
Nombre de respostes: 2

Com puc operar amb credencials en bloc?

Tinc una editorial que l'any passat em va donar unes credencials i ara les hauria de desinstal·lar perquè les tindré durant més temps, però no pels mateixos alumnes. El fet és que només sé comprovar credencials d'un en un i per buscar usuaris tampoc sé com buscar-los... només tinc les pestanyes sota on tinc tots els usuaris per ordre alfabètic. Això ho fa molt lent.

Si exporto les credencials ho fa amb l'userid que jo no sé a quin usuari correspon. 

De quina manera puc exportar credencials en bloc i, si es pot, com puc esborrar credencials en bloc?

Podria comprovar totes les credencials que tinc instal·lades i desinstal·lar les que no funcionen?

Gràcies

Cecília


En resposta a Cecília Mas

Re: Gestionar credencials de continguts externs en bloc

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Cecília,

Des d'Administració del lloc - Recursos remots - Continguts - Nom del proveïdor, has de seleccionar Visualitza del llibre que vols gestionar. T'apareixerà una plana amb una llista d'alumnes que tenen credencials. Pots seleccionar tots els que vulguis i, segons el que vulguis fer, triar Desassigna (credencial lliure per un altre usuari) o Esborra (eliminació de credencial).

Salutacions,

Isabel