Error en entrar al Moodle

Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 8

Hola,

En entrar al Moodle una companya li surt aquest missatge d’error. El nostre Moodle és

https://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/

Quin és el problema?

Salutacions

Isabel



En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

M'he oblidat de comentar que el problema el tenim quan volem entrar amb el Google. Ni tan sols podem accedir a entrar les dades d'usuari i contrasenya, directament ja surt aquest missatge quan cliquem al botó d'accés al Moodle a través dels comptes Google. 

Per tant, cap alumne pot accedir al Moodle perquè tots tenem compte de Google.

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola,

després de bones estones intentant solucionar el problema que veig que té tothom només puc plantejar dubtes per intentar veure on cometo l'error.

https://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/


Segueixo el fil

https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1801

Quan arribo al punt:


Abans de poder seguir haureu de configurar la pantalla d'autorització:

Només necessiteu indicar el nom que veuran els usuaris i Deseu.

què cal posar en aquest nom, perquè potser ja ho estic fent malament això.

Una altra qüestió que se'm planteja. Quan accedeixo a tot aquest procés ho faig amb el meu mail personal xtec. Quan ho faig amb el meu em surt això


Quan ho faig amb el compte que hem creat d'administrador per poder fer el Login per Google em surt això





També quan introdueixo les dades em dona error dient que no és de la llista de dominis autoritzats (adjunto captura).


Segur que jo sola estic fent-me un embolic però porto tantes estones intentant resoldre el problema que ja vaig donant pals de cec. Agrairé el vostre ajud, com sempre feu.

Abans que em descuidi: pel que he vist a d'altres fils a l'adreça  https://agora.xtec.cat
no s'ha de posar la s final....a les instruccions hi és aquesta s.

Salutacions!



En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Error en entrar al Moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Isabel,

Acabem d'accedir al vostre Moodle i quan hem intentat autenticar-nos i carregar un fitxer mitjançant Drive ens ha sortit un error dient que s'ha eliminat el Client. Entenem que heu eliminat el projecte a la Consola, oi?

Torneu a començar i seguiu pas per pas (en l'ordre indicat) el procés de la pregunta freqüent.

Després de crear el NOU PROJECTE, us apareixerà una plana on heu de posar el Nom i us heu de fixar que l'organització a què es vincula el projecte sigui xtec.cat (punt 1. B.)

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola,

he accedit amb el compte d'admistrador que es va crear per fer login per Google.

Intento canviar l'organtizació i no hi ha forma que em deixi. Què puc fer per poder canviar-ho???

Intento seguir els passos del fil i d'aquí no puc passar si no puc posar xtec.cat.

Sento molt les molèsties però és que estem sense Moodle i ja no sé com fer-ho.

Mil gràcies!





En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola,

em sap molt de greu haver d'insistir i més quan veig tot l'enrenou que teniu amb tots els problemes amb d'altres centres. Fa dues setmanes que estem sense Moodle i no hi ha forma que pugui arreglar el problema per molt que he fet. Em podeu ajudar, si us plau?? Ahir vaig intentar fer el que em vau dir i ja vaig enviar el que em passava, no puc posar "xtec.cat" (explicació a missatge anterior).

Moltíssimes gràcies pel vostre ajud.

Salutacions

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Error en entrar al Moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Isabel,

Si us fixeu en la pregunta freqüent, la Ubicació* també ha de ser xtec.cat

En el moment de crear el projecte ja podeu escollir l'organització:


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en entrar al Moodle

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola Isabel,

Crec que després de molt batallar ho hem arreglat.

La veritat és que hem patit força i a vegades costa trobar la solució. Sap greu perquè donem molta feina quan no sabem veure el què però és que alguns cops les actualitzacions són un autèntic mal de cap per nosaltres i de rebot per vosaltres.

Moltes gràcies per l'ajuda i paciència.

Salutacions.

Isabel