Esborrar fitxers orfes un a un

Esborrar fitxers orfes un a un

per MANUEL RUIZ MORANTE -
Nombre de respostes: 2

Relacionat amb el tema: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=113528

Bona tarda,

Sóc el coordinador TIC del Institut Badia del Vallès. Ahir vam fer una petició d'ampliació de disc que ens heu denegat i tinc a la meva companya fent espai al disc des de fa una setmana i encara no podem treballar amb el Moodle. Hem eliminat còpies de seguretat i només ens queden els fitxers orfes, que ens heu dit que hem d'eliminar un a un.

Per exemple, el curs M02 Sistemes Operatius té 1,39 GB ocupats de fitxers orfes (acabo de reiniciar el curs), el que es correspon a 11450 fitxers.


No hi ha cap altra manera d'alliberar aquest espai que esborrar 11450 fitxers un a un??? Com podeu imaginar fer això a cada curs és impossible, no disposem d'aquest temps.

Si eliminem el curs sencer i el tornem a crear, s'elimina tota aquesta informació? En aquest cas, ens hauríeu d'ampliar el disc temporalment per poder fer còpia de seguretat del cursos, esborrar-los i tornar-los a crear restaurant les còpies. Funcionaria?

Moltes gràcies



En resposta a MANUEL RUIZ MORANTE

Re: Esborrar fitxers orfes un a un

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Manuel,

Eliminant el curs, no s'eliminarien els fitxers.

Estudiarem la possibilitat de fer-ho massiu, però de moment l'eliminació d'aquests fitxers ha de ser d'un en un.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Esborrar fitxers orfes un a un

per MANUEL RUIZ MORANTE -

Bona tarda Isabel,

Sí, crec que el fet de fer-ho de forma massiva és indispensable. No sé de quin depèn que això es faci finalment, si hem de fer força d'alguna manera m'ho dius perquè aquest procés estalviaria molt temps de gestió a tothom i una infinitat d'espai en disc a nivell general.

De moment intentem trampejar com puguem però no podrem eliminar la majoria de fitxers.

Moltes gràcies per tot

Salutacions