Error al registrar el moodle a Moodle.net

Error al registrar el moodle a Moodle.net

per ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ -
Nombre de respostes: 4

Hola.

El nostre centre és de nova creació i al intentar registrar el moodle del centre al moodle.net ens dona un error.

Ens diu que ja estem registrats amb dades d'altre centre (adjunto imatge). Al seguir les indicacions de nou registre em torna a la pàgina de registre del moodle...i entrem en bucle. No volem fer l'altra opció per si eliminem les dades d'altre centre.

També hem comprovat que si busquem el moodle del centre no troba la direcció. únicament podem accedir si fiquem la url directament. Sabeu si això és degut a que no estem registrats? o algún altre problema?

gràcies

coordinador moodle

Nou institut de l'Hospitalet

Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

En resposta a ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ

Re: Error al registrar el moodle a Moodle.net

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Enrique,

Ens pots tornar a enviar la captura de pantalla, is us plau? Sembla que no s'ha adjuntat.

Quant a la cerca del centre, us referiu al Google? Si és així, podeu consultar aquest article sobre el posicionament dels webs.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al registrar el moodle a Moodle.net

per ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ -

Perdoneu, vaig oblidar adjuntar la captura de pantalla.


segons aquesta pantalla, entenc que he de fer "Register a new site". Al fer clic torna a la pantalla de registre del moodle, on estan les dades del meu centre (la imatge de sota) i tornem a la pantalla de dalt.


Igual he de fer "update registration..." pero no estic segur si eliminare les dades del centre que apareix a la pantalla, i per seguretat he preferit preguntar.

En relació a la segona pregunta, si, era el Google. Miraré l'article que indiqueu. gràcies.

Moltes gracies per l'atenció.

http://agora.xtec.cat/insnou/moodle

kique

En resposta a ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ

Re: Error al registrar el moodle a Moodle.net

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Kique,

Li podeu donar a "Update registration url for an existing site".

Salutacions,

Isabel