Enllaç de meta curs

Enllaç de meta curs

per ANGEL PEREZ BEROY -
Nombre de respostes: 3
Hola, He estat fullejant FAQ i fòrum per "Enllaç de meta curs" i sembla que ja ningú fa servir la idea dels metacursos. El cas és que a mi em convé MOLT que la inscripció en una sèrie de cursos sigui automàtica en estar inscrit a un de inicial. Ara, no sé si es conserven els grups. Fer-ho amb cohorts només és força laboriós, tot i que aquest curs ho faré així, ja que he intentat activar el mètode d'inscripció "Enllaç de meta curs" i no em deixa fer-ho. Faig clic per activar-lo (a l'ull) però en recarregar la pàgina es manté desactivat. És un mòdul bloquejat? Mercès. Àngel
En resposta a ANGEL PEREZ BEROY

Re: Enllaç de meta curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Àngel,

En principi no es conserven els grups. 

Si ens indiques l'URL del teu Moodle, li donarem una ullada, perquè s'hauria d'habilitar aquest mètode d'inscripció només clicant l'ullet.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Enllaç de meta curs

per ANGEL PEREZ BEROY -

Hola de nou,

URL: http://agora.xtec.cat/cfa-manuel-sacristan/moodle

Bo, si no es conserven els grups no m'estalviarà molta feina, m'arreglaré amb les inscripcions per cohorts.

Moltes mercès.

Àngel


En resposta a ANGEL PEREZ BEROY

Re: Enllaç de meta curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Àngel,

Hem accedit a Administració del lloc - Connectors - Inscripcions, i hem vist que ja teniu habilitat l'Enllaç de meta curs com a mètode d'inscripcions.

Per utilitzar-ho, heu d'anar al curs en qüestió i entrar als Mètodes d'inscripció.


Després afegiu Enllaç de meta curs i trieu el curs d'origen per les inscripcions.


Salutacions,

Isabel