Prediction: Very negative outcome No teaching

Prediction: Very negative outcome No teaching

per Gemma Gubau Cabruja -
Nombre de respostes: 1

Hola;

Ahir vaig rebre un correu des d'àgora on posava això: The system generated some insights for you: http://agora.xtec.cat/insils/moodle/report/insights/insights.php?modelid=2&contextid=1.

Quan cliclo l'enllaç vaig a una pàgina dintre informes que es diu Insights i em surt la paraula que he posat a l'assumpte, no sé què interpretar, si els professor en concret està inscrit en aquests cursos o al revers, que no està inscrit enlloc. Això també ho ha enviat a altres professors. 

Em podeu ajudar?

Moltes gràcies!

Gemma Gubau

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Prediction: Very negative outcome No teaching

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Gemma,

Això és un model de predicció de Moodle. Pots trobar més informació sobre els dos models que suporta en aquest enllaç.

Si no vols rebre més correus com aquest tens dues opcions:

1. Eliminar les notificacions de les prediccions des de Perfil - Preferències - Preferències de les notificacions - Informació generada pels models de predicció. Hauries de canviar ON per OFF.

2. Pots inhabilitar el model de predicció. Entrant com a admin has d'anar a Administració de lloc - Analytics - Analytics model. Veuràs que tens actiu el model No teaching, així que només hauries d'inhabilitar-ho des d'Accions (vegeu exemple):


Salutacions,

Isabel