Error a la base de dades al crear un curs

Error a la base de dades al crear un curs

per Antoni Corral Herrerias -
Nombre de respostes: 8
Hola a tothom,
he volgut crear un curs Moodle a l'Àgora dintre d'una categoria i em dona el següent error.
Després entro i està fora de les categories però no el puc gestionar: assignar professorat, posar-ho a la categoria que toca, ...
En algun lloc queda enregistrat ja que si repeteixo el codi del curs em diu que ja existeix, però no puc fer rés amb ell.


En resposta a Antoni Corral Herrerias

Re: Error a la base de dades al crear un curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Antoni,

Ens pots indicar el codi del curs i a quina categoria l'has creat?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error a la base de dades al crear un curs

per Antoni Corral Herrerias -

Bon dia Isabel,

el curs MP10 MUNTATGE I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS D'AIGUA el vaig crear a la categoria CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ  / CGM XARXES, INSTAL·LACIONS I ESTACIONS DE TRACTAMENT D’AIGUA amb el codi de curs MP10-XARXES

Donat que em va donar l'error vaig tornar a provar i ja que el codi ja estava desat vaig donar d'alta 2 vegades més amb els codis MP10-XARXA i MP10-XAR

Avui acabo de provar en la categoria  INTERN EMT de donar d'alta el curs provaz amb el mateix nom de codi de curs i em passa el mateix.

Surten al seu lloc però després de l'error no puc assignar professorat. Quan entro a Usuaris / Usuaris inscrits no em surt l'opció d'inscriure usuaris.


En resposta a Antoni Corral Herrerias

Re: Error a la base de dades al crear un curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Antoni,

El vostre Moodle és un dels afectats per la incidència amb els servidors. Estem treballant per solucionar-ho tan aviat com sigui possible.

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error a la base de dades al crear un curs

per IGNASI SEBASTIA ORIOL -

Bon dia,


Nosaltres tenim el mateix problema (error en la base de dades) quan intentem modificar un tema d'un curs, afegir nous recursos (url, etiquetes, ...

Salutacions,


Ignasi

Escola Isabel de Villena.


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error a la base de dades al crear un curs

per Marta Sole Termens -

Hola Isabel, 

Em trobo amb el mateix problema d'escriptura a la base de dades a l'intentar fer qualsevol tasca al nostre moodle: no ens deixa cancel·lar inscripcions a cursos, canviar dates d'autoinscripció, ni penjar noves etiquetes, per exemple.

http://agora.xtec.cat/iesemav/moodle/?


Escric per tant per corrobarar si som un centre afectat (no tenim problemes de redirecció, crec) per la incidència de manteniment. 

Gràcies!