Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Angel Mota Salido -
Nombre de respostes: 7

 Hola:

Desprès dels dies que el Moodle del centre hagués estat sense funcionament, m'estic trobant que quan entro com a administrador i no em deixa reiniciar cursos ni eliminar-los. Tampoc em deixa modificar moltes coses al Moodle (Modificar cohorts... etc)

Us poso l'adreça del centre.

http://agora.xtec.cat/ieslasedeta/moodle/

Em podéu ajudar?

Gràcies

Ángel Mota Salido

En resposta a Angel Mota Salido

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Ángel,

Primer de tot buida la memòria cau del Moodle i del navegador. 

Quant als reinicis heu de mirar que no hi hagi activitats duplicades. Ho torneu a intentar i si seguiu sense poder, ens envieu una llista dels cursos que no podeu reiniciar i/o eliminar.

Quant a modificar coses al Moodle, com les cohorts, quin error us dóna?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Angel Mota Salido -

Hola Isabel

Ja he buidat la memòria cau del navegador i he reiniciat l'ordinador. Per tal d'eliminar la memòria cau del Moodle no sé pas com es fa. Tot i això, quan vull  fer qualsevol cosa encara em dona el següent error. Per exemple quan vull reiniciar un curs. 

Reinicia curs

S'ha produït un error en escriure a la base de dades.

Més informació d'aquest error

Gràcies

Ángel



En resposta a Angel Mota Salido

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Ángel,

Efectivament el vostre Moodle té problemes amb el servidor. 

Estem treballant per solucionar aquesta incidència.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per DANIEL ALMIÑANA SAEZ -

Hola Isabel, a l'INS Jaume Mimó de Cerdanyola del Vallès ens trobem igual: ens permet fer còpies de seguretat però no restaurar-les ni reiniciar cursos. Ens surt el mateix error de base de dades.

Salutacions,

Daniel

En resposta a DANIEL ALMIÑANA SAEZ

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Daniel,

Hem provat de fer una còpia de seguretat i restaurar-la. La còpia s'ha fet malament i quan hem intentat eliminar el nou curs (ocupa 0 bytes) ens ha donat l'error de base de dades. Inclourem el teu Moodle entre els afectats per aquesta incidència amb el servidor.

Veureu el curs 3ESO Física i Química. còpia 1 dins la categoria Accés lliure a visitants, però està ocult. Quan hàgim solucionat la incidència l'eliminarem nosaltres mateixos per assegurar-nos. 

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Angel Mota Salido -

Hola Isabel

Sé que feu una molt bona feina i que responeu indiferentment els missatges.

Et comento que encara no podem canviar res al Moodle, però sé de bona tinta que esteu treballant en la resolució del problema

 Salutacions

Ángel Mota

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errors al reiniciar i a l'eliminar cursos i realitzar moltes coses al Moodle del centre

per Angel Mota Salido -

Hola Isabel

He llegit el que havia posat abans i el corrector m'ha fallat. Volia dir que feu bona feina i que responeu rapidament.

Salutacions

Ángel Mota