Fer manteniment del moodle

Fer manteniment del moodle

per HECTOR GASCO GARCIA -
Nombre de respostes: 3

Bones!!!

Ara aprofitant l'inici de curs i amb algun ensurt amb el tema de l'espai assignat tinc un dubte a resoldre.

En un principi tenia entès que si esborrava als alumnes de la base de des del moodle, s'esborrava tots els continguts lliurats per l'alumne,almenys ho porto fent així 4 anys.

El meu dubte és que amb el Gestor de Fitxers em surten arxius lliurats a tasques dels alumes i això em passa amb 90241 casos.

M'agradaria fer un manteniment apropiar sense perdé moltes hores d'anar elimina'n un a un, amb el que implica la seva acceptació d'eliminació, el procediment d'eliminació i refresc de la llista dels elements esborrats.

I tot això, sense esborrar els materials penjats pels professors.

Moltes gràcies

En resposta a HECTOR GASCO GARCIA

Re: Fer manteniment del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Per eliminar les trameses dels alumnes de forma massiva s'ha de fer des del Reinici de curs, quan aquests encara estan inscrits. 

Si ja has eliminat els alumnes del Moodle, la relació curs - alumne - tramesa s'ha trencat, així que no quedarà més remei que eliminar els fitxers de tasques antigues manualment. 

L'ordre més adient per fer el manteniment (sobretot a final de curs) seria així:

  1. Còpia de seguretat del curs
  2. Reinici del curs
  3. Gestió dels usuaris i arxius antics

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Fer manteniment del moodle

per HECTOR GASCO GARCIA -

Hola!!

Moltes gràcies, però que poc fer ara?

Com a informe tinc això:

  • 25,69 GB utilitzats als cursos (sense comptar les còpies de seguretat)
  • 0,00 Bytes utilitzats a les còpies de seguretat, incloses les dels cursos i les dels usuaris
  • 5,97 MB utilitzats en fitxers d'usuari
  • 3,00 kB utilitzats en repositoris del sistema de fitxers
  • 1,86 MB utilitzats a la carpeta temp (fitxers temporals pendents de ser esborrats pel cron)
  • 2,36 GB utilitzats a la carpeta trashdir (fitxers marcats com a esborrats i pendents de ser esborrats pel cron)
Les 25.69gb son tot el material dels professors, o també són les activitats desvinculades causades per esborrament els alumnes?

Les 2.36gb, on poc buidar la paperera.


Salutacions



En resposta a HECTOR GASCO GARCIA

Re: Fer manteniment del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Efectivament els fitxers de les trameses es comptabilitzen dins dels 25.69Gb utilitzats als cursos. Ara, l'única manera d'eliminar aquests fitxers serà des d'Administració del lloc - Informes - Gestió de fitxers, i anar consultant les dates dels fitxers i eliminant. Si ordenes la llista per mida, t'assegures d'eliminar primer els més pesats i que amb menys accions es buidi el màxim d'espai.

Quant als 2.36Gb de la paperera, si fa molts dies que ho teniu així vol dir que el cron no s'està executant correctament. Ens ho mirem.

Salutacions,

Isabel