Errades al reiniciar un curs (no deixa )

Errades al reiniciar un curs (no deixa )

per LORENZO LORENTE PEREZ -
Nombre de respostes: 5

Hola.


Soc LLorenç Lorente, gestor del moodle del INS La Guineueta.

http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle


Hi ha un curs: http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/course/view.php?id=584

Que en vull reiniciar i no em deixa. Dona errorS!


Dos errors, el primer diu que el ID de mòdul del curs no es valida.



Quan he entrar a mirar, estava buit....


Total, que he tornat a reinciar el curs i ara em diu: Id de mòdul no valid {$4}.



Si no recorde malament, aixó em passa a varios cursos... dona un error per l'ID (tot i que esta buit) i coses semblants...


Si em podeu tirar una má (més que fer-ho vosaltres, si ho puc gestionar jo, per que com dic, hi ha altres cursos que em pasara igual) o indicar-me els passos per solucionar-ho.


Molt agrait.

Salut!

En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Errades al reiniciar un curs (no deixa )

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Llorenç,

La majoria de vegades els errors en el reinici dels cursos és degut al fet que hi ha tasques duplicades, però hem mirat el teu curs i aquest no era el cas. Així que hem fet una còpia de seguretat, l'hem restaurat en un Moodle de proves i després l'hem reiniciat.

No ens ha donat cap error, així que si ens dónes permís, voldríem mirar de reiniciar el curs real (el del teu Moodle) i en funció del que veiem et direm alguna cosa. Perquè de moment no podem reproduir l'error en un altre Moodle.

Restem a l'espera del teu permís.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errades al reiniciar un curs (no deixa )

per LORENZO LORENTE PEREZ -

Hola Isabel.


Si, i tant que el pogeu reiniciar.


Ja em diras.


Salut!

En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Errades al reiniciar un curs (no deixa )

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Llorenç,

Nosaltres tampoc hem pogut reiniciar el curs des del vostre Moodle i no veiem cap error en la configuració del curs, ni tasques repetides que ens puguin donar alguna pista. Sembla que simplement el curs s'ha malmès. Per això hem fet una còpia de seguretat i hem restaurat el mateix curs a la categoria INFORMÀTICA CFGM, amb el nom MP03 Aplicacions Ofimàtiques 2017-18 còpia 1. Després de restaurar-lo l'hem pogut reiniciar sense problemes.

Per tant, la nostra recomanació és:

1. Fes una còpia de seguretat dels cursos que et donen error en reiniciar, sense dades d'usuari.

2. Restaura el curs de nou al Moodle (amb nom còpia per poder diferenciar).

3. Comprova que tot funciona correctament en el nou curs còpia.

4. Elimina el curs antic.

Com que aquests cursos que no es poden reiniciar, sembla que estan malmesos, pot ser que també donin error en eliminar. Si és així, els haurem d'eliminar nosaltres des de la BBDD.

Seguim en contacte!

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errades al reiniciar un curs (no deixa )

per LORENZO LORENTE PEREZ -

Hola Isabel.


Al final el curs no es pot esborrar, dona un error de ID no valida.


Mireu a vore si el podeu esborrar des de alli.

El curs es:

MP03SMX1718

http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/course/view.php?id=584



Moltes gracies!