Activar Espai Nodes

Activar Espai Nodes

per Teresa Marti Costa -
Nombre de respostes: 4

Hola!

Des de l'escola estem iniciant-nos dins el món de la web amb nodes a Àgora.

Hem agafat un nodes d'exemple i l'anem modificant a sobre però no sé com activar-lo, ja que quan el busco per un cercador no apareix pas, i dins la llista de nodes actius tampoc hi som. M'he deixat algun pas a fer a l'hora d'activar? El nom pròpi de l'escola si que ja l'hem activat.

No sé si estic fent feina en va o no.

Espero que algú m'ajudi!!!

Gràcies anticipades!!!

Teresa

En resposta a Teresa Marti Costa

Re: Activar Espai Nodes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Teresa,

Si feu servir l'espai demo de Nodes, pot ser que en qualsevol moment es reiniciï.

Per activar els serveis d'Àgora (Nodes o Moodle) heu de seguir el següent procés:

1. Accediu al Portal de gestió i autenticar-vos amb l'usuari de centre (ex. a1234567) i la contrasenya corresponent.

2. Accediu a El meu Àgora, i després des de la pestanya Gestors, designeu-ne un o una (indicant l'usuari XTEC).

3. Aquest nou gestor/a ha d'entrar al portal i sol·licitar el servei que vulgui des de la pestanya Sol·licitud de serveis.

Trobareu tota la informació necessària en aquestes preguntes freqüents:

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Activar Espai Nodes

per Teresa Marti Costa -

Bon dia Isabel!

Els passos que m'has dit els vaig seguir i crec que ja ho tinc activat oi? (t'adjunto la imatge dels serveis per si és això el que em comentaves)


El meu dubte és si ja queda activai i es pot visualitzar per la gent o haig de fer algun pas més? Perquè quan busco la web pel google (posant el nom de l'escola al cercador) no em surt pas la web.

Merci!!

Teresa

En resposta a Teresa Marti Costa

Re: Activar Espai Nodes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Teresa,

Efectivament, us heu donat d'alta del servei i per tant el vostre Nodes http://agora.xtec.cat/escolabacdecerdanya/ ja és públic.

Quant al cercador de Google, que el vostre web aparegui o no a la llista de resultats depèn del posicionament. Potser podeu trobar interessant el següent article. En resum, necessiteu temps i procurar que la gent vagi entrant al web i finalment apareixerà al llistat de Google i anirà pujant posicions.

Salutacions,

Isabel