Denegació ampliació de quota amb 95% ocupació.

Denegació ampliació de quota amb 95% ocupació.

per HECTOR GASCO GARCIA -
Nombre de respostes: 3

Bon dia!
Tinc el problema que últimament m'estan denega'n l'ampliació de la quota en el moodle del centre, i això és un gran problema a l'escola per la impossibilitat de les entregues dels alumnes!

Tinc desactivat les còpies de seguretats dels mòduls, l'espai que ocupo és tan sols de formació i avaluació.

Quin problema hi ha en el servei de l'Àgora, per denegar l'ampliació de la quota amb un 95% d'ocupació, i he rebut un email que faci la sol·licitud d'ampliació.

Salutacions


En resposta a HECTOR GASCO GARCIA

Re: Denegació ampliació de quota amb 95% ocupació.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Pots comprovar la política de quotes en aquest enllaç.

Com pots veure s'han de complir dues condicions perquè l'ampliació sigui acceptada:

  • Que l'espai lliure sigui inferior a 1GB.
  • Que s'hagi superat el 85% d'ocupació de la quota.

Per tant encara que tinguis un 95% d'ocupació, si encara disposes d'1GB d'espai lliure es denegarà l'ampliació. També cal recordar que l'ampliació de quota per sobre dels 5GB està condicionada per la presència de còpies de seguretat dels cursos.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Denegació ampliació de quota amb 95% ocupació.

per HECTOR GASCO GARCIA -

Hola!!

Moltes gràcies per resoldre el dubte!

Crec que és una mica incòmode que vagin avisant, si ja he superat el 85%, però encara tinc espai, seria bo rebre l'email al sobre passar la segona condició, així no es molesta amb l'apertura de la sol·licitud ni la negació d'aquesta.

Salutacions