Tasques en grup

Tasques en grup

per NURIA ENRICH TRILLA -
Nombre de respostes: 1

Bon dia,

fa poc vaig crear grups de treball en un curs de moodle. És el primer cop que ho faig, d'aquí la consulta.

Vaig aplicar els paràmetres corresponents a la tasca per trametre-la en grup. Però vaig veure que quan alumnes del mateix grup trametien la tasca des del seu propi ordinador, no podien veure el que el seu company estava responent, és a dir, no podien editar conjuntament la resposta a la tasca (com un document drive compartit).

Hi ha alguna manera de fer que es pugui editar la resposta conjuntament?

Sí que vaig comprovar que un cop tramesa una resposta, aquesta s'assignava a tots els membres del grup i que la nota que jo posava a un s'aplicava també a tots els membres del grup. 

Moltes gràcies.

En resposta a NURIA ENRICH TRILLA

Re: Tasques en grup

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Nuria,

Segons el que comentes, potser us aniria millor l'activitat Wiki col·laboratiu. S'assembla més al funcionament del document compartit de Drive, tot i que al Moodle no es desa automàticament i per tant els alumnes haurien de Desar perquè el que han escrit els aparegui als altres.... Però d'aquesta manera només haurien d'anar desant el que fan i no trametent tasques.

Quant a la tasca en grup, el funcionament definit és el que tu mateixa comentes.

Salutacions,

Isabel