Ginys Grup classe i menús

Ginys Grup classe i menús

per Adelaida Ibañez Ferrater -
Nombre de respostes: 7
Hola,

Tinc diversos problemes relacionats amb ginys i menús.
A- El meu problema és amb l’aparença dels ginys Grup-classe.
  1. Quan activo la pestanya visualització per clicar la categoria i assignar-ho a la categoria corresponent (1rA, 1rB ....) no em surten tot i estar creades les categories de cada curs.
  2. A més, hi ha ginys grup-classe com per exemple tots els El blog de 2nABCD ique es visualitzen en totes les categories tot i no estar seleccionades (només selecciono ESO2)
  3. També, tot allò que soluciono anant a Personalitza >Ginys >Categoria Barra esquerra i clicant Mostra o Amaga, s’enreda després quan vaig a Aparença>Ginys directament i és com si no hagués fet res.
  4. A més, segons com, les opcions Mostra i Amaga de vegades funcionen de forma contrària segons si estàs a Ginys o estàs a Personalitza.


B- Menús

  1. Voldria que Departament didàctics fos una pàgina (jo li he dit Departaments 2) de la qual pengés el menú departaments (cada departament és una categoria). No puc fer aparèixer el menú si ho penjo d’una pàgina, en canvi, si que ho he pogut  fer de la categoria Departaments didàctics. És possible fer-ho?



L'adreça de la web és:  http://agora.xtec.cat/sesjoanpuigiferreter/

Gràcies per tot.
En resposta a Adelaida Ibañez Ferrater

Re: Ginys Grup classe i menús

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Adelaida,

A- Quant als ginys:

Perquè una categoria aparegui al desplegable de Visibilitat, abans ha de tenir algun article associat (prova amb un article en blanc).

Què vols dir amb què les opcions Mostra / Amaga actuen de forma contrària? De vegades per molt que indiquis Mostra si el giny no està ben configurat, no es mostra. Et refereixes a això?

B- Menús:

Podeu modificar el menú principal perquè els subelements (ciències experimentals, ciències socials, educació física, etc.) es visualitzin sota de Departaments 2. Només heu d'arrossegar aquests subelements en el mateix Main menú. 


Si després voleu anar a la pàgina Departaments 2 i que apareguin els subelements com a menú personalitzat els podeu afegir mitjançant la Personalització de la pàgina i afegint el giny a la barra lateral.


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys Grup classe i menús

per Adelaida Ibañez Ferrater -

Hola Isabel,

Faig el que em dius (anar a Personalitza i afegir el menu Departament i no m'apareix). Abans d'escriureus ja ho havia provat i ara ho he tornat a provar). Hi deu haver algun pas que no faig bé. Per això us he preguntat si d'una pàgina es pot penjar un Menú, perquè si que ho aconsegueixo quan del que es tracta es de posar un menu en una categoria.

Gràcies,

En resposta a Adelaida Ibañez Ferrater

Re: Ginys Grup classe i menús

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bona tarda,

Potser no ens estem entenent. Hem provat d'accedir a la pàgina Departaments 2 i afegir el menú lateral Departaments. Des de Personalitza, has d'anar a Ginys, Barra lateral (esquerra), i afegir un giny de menú personalitzat. Així és com ens apareix a nosaltres, i només hauries de desar i publicar.


És això el que volies?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys Grup classe i menús

per Adelaida Ibañez Ferrater -

Hola de nou,

No. El que voldria és que Departaments didàctics (jo ara li he dit Departaments 2 i és una pàgina) fos una pàgina (ara Departaments didàctics és una categoria) i ho pugués fer com en el model que et passo. Ho sento, però el problema és que no sé si el que vull és possible, ja que barrejo pàgines i categories.

A més, tinc un altre problema, els ginys grup classe es veuen en totes les categories i no sé com amagar-ho, perquè anant a Personalitza no hi manera de treure-ho.

Gràcies!

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys Grup classe i menús

per Adelaida Ibañez Ferrater -

Un altre problema el tinc amb el giny Grup Classe.

He de crear una categoria per a cada grup classe perquè el giny es pugui visualitzar en el lloc correcte, és a dir grup-classe 1rA a la categoria de 1rA? Ho he consultat amb companys i ells només tenen categoria ESO>ESO2 i en la visualització del giny si que els surt 1A, 1B .... i poden fer que es visualiti el giny grup-classe en el lloc que pertoca. Ara en aquest moment es visualitza per exemple el giny grup-classe 2nA en totes les categories, això que no tinc marcaca l'opció totes les categories i només està marcat ESO2.

Gràcies de nou.


En resposta a Adelaida Ibañez Ferrater

Re: Ginys Grup classe i menús

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Adelaida,

Les categories 2A, 2B, 2C i 2D ja les tens creades, però no tenen cap article assignat així que no t'apareixen al desplegable de la Visibilitat.

Hem fet la prova amb la categoria 2C, i li hem assignat un article en blanc i ara ja t'apareix en el desplegable:


Després hem editat el giny Grup-classe 2nC perquè sigui visible a la categoria ESO 2C, i la resta 2nA, 2nB i 2nC hem marcat "Amaga" pel giny Grup-classe 2nC. Ara veuràs que el giny lateral indicat apareix només a la categoria 2C.

Quan hagis assignat un article a cada categoria restant, t'apareixeran al desplegable de Visibilitat i podràs gestionar en quina categoria es veuen o s'amaguen cadascun dels ginys Grup-classe.

Salutacions,

Isabel