Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Anzahl Antworten: 4
Hola,

Jo el vaig fer el curs l'any passat, i suposo que per inexperiència, pensava que els materials els podria tenir accessibles sempre.. i no és ben bé així... tinc els materials i els videotutorials, però no tinc accés al text de les pràctiques que vam fer, i allà hi havia instruccions pas per pas de com fer moltes de les coses que són útils... i ara no les puc recuperar... com ho puc fer?? 

Crec que era molt més útil els exemples de les pràctiques que tota la teoria que hi ha als apunts...

No sé com es podria recuperar tota la informació.

També vaig pensar que tindria accés al meu espai de pràctiques sempre, i allà podria veure com vaig fer algunes coses i copiar-les, text htlm... etc...i tampoc hi tinc accés, el puc recuperar? com? me'n podeu donar vosaltres accés??

Ara mateix tinc un problema, vull penjar un àudio linkat amb una imatge... vaig veure un fil d'una altra pregunta (i també he buscat els apunts que hi ha penjats i he mirat l'exemple del nodes de practiques de secundària) i ja he penjat l'àudio a souncloud i tinc el link, però quan el linko a la imatge se m'obra una pagina diferent.. i jo vull que s'escolti directament des de la portada... però no vull la imatge estandar de nodes... i tampoc recordo com incrustar el logo d'àudio per tal que tothom sàpiga que la imatge té un àudio associat... Em podeu ajudar?? gràcies

Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -

Hola, he aconseguit fer la imatge amb àudio... però la imatge em surt pixelada.... ja no sé què fer... 

- he pujat original en png que em van envair

- he pujat original amb jpg

- he escalat i l'he pujat escalada amb programa d'edició d'imatges com ho faig per imatge resum

- he optimitzat amb una web... 


res em funciona... puja bé i quan busco el codi per wordpress surt pixelada.


alguna idea??


la web és: https://agora.xtec.cat/iespviana/


Gràcies


Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Teresa,

En el cas de SoundCloud el procés és molt més fàcil. Quan ja has creat l'àudio a SoundCloud, només has de copiar l'enllaç per compartir i després enganxar-lo directament al cos de l'article. 

Després d'actualitzar l'entrada veuràs que apareix la caixa de so amb la imatge que li hagis posat a SoundCloud i que l'àudio s'escoltarà directament, sense obrir cap pàgina nova. 

Pots trobar més informació sobre el procés sencer aquí.

Quant a la icona d'àudio al resum de l'article, has de seleccionar-la des de Paràmetres, a la barra dreta de l'edició.


Salutacions,

Isabel

Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Moltes gràcies, això ja ho vaig aconseguir fer.

El que no aconsegueixo és que la imatge es vegi amb definició, l'he retallat, he provat amb l'original... però res un cop puja perd la resolució. Alguna idea??

Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Curs administració de Nodes. Recuperació dels materials i espai de pràctiques

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Teresa,

Veig que la imatge ja ve borrosa del SoundCloud, quina resolució li has posat allà? 

Hem vist a la vostra Mediateca que la mida original de la imatge és de 200 x 125, quan la majoria de les xarxes socials com Facebook, Twitter, Youtube, etc. necessiten una mida de 1200 x 600 aproximadament.

Hauries de pujar una imatge més gran a l'àudio de SoundCloud, fins que allà no es vegi amb una resolució adient no ho farà a Nodes. Haureu d'utilitzar una altra imatge, ja que en aquest cas no us servirà escalar la imatge perquè és molt petita, per la mida que necessiteu a SounCloud.

Salutacions,

Isabel