Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ -
Nombre de respostes: 9
Hola,
Divendres vaig fer una importació d'usuaris des de clickedu i hi ha usuaris que tot podent accedir (amb usuari i contrasenya) no se'ls pot buscar per inscriure'ls als cursos. També hi ha un usuari que sense poder trobar-lo per inscriure'l tampoc poc accedir al moodle, ja que al intentar-ho surt el següent missatge:
Error: Internal script failure

Això no sé si té a veure amb l'actualització del servidor que vaig fer divendres (acceptant totes les pantalles que anaven sortitn) o per la importació dels usuaris del clickedu.

Gràcies per al vostra atenció.

Trini Castilla

En resposta a TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Trini,

En principi no hauria de tenir res a veure amb l'actualització. Per si de cas, ens pots passar l'URL del vostre Moodle i li donarem una ullada.

Repassant la documentació (Configuració Clickedu), veureu que no cal importar els usuaris sinó sincronitzar-los. Heu provat de fer aquesta sincronització?

Per altra banda, si heu importat els usuaris mitjançant fitxer CSV. Us ha carregat tots els usuaris correctament? O us ha aparegut algun error durant el procés de càrrega?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ -

Hola,

Em comenten alguns alumnes que ja fa temps que tenien aquest problema del Error: Internal script failure abans de que jo fes la sincronització amb clickedu.

La sincronització amb clickedu funciona correctament o això crec. Abans de fer aquesta sicronització vaig importar tots els alumnes (amb les mateixos usuaris i contrasenyes que al clickedu) amb un arxiu CSV (com porto fent fa molts anys) i la resposta va ser que la importacó havia estat correcta, però pel que veig encara que va posar que estava tot correcte alguna cosa va fallar. Em passa amb els usuaris nous d'enguany, però no ho he pogut comprovar amb tots.

La qüestió és que al moodle tinc uns usuaris creats, que no poden accedir i tampoc es poden trobar per assignar un curs o donar-los de baixa definitiva. I si vols donar d'alta un alumne amb el mateix usuari et diu que ja existeix al moodle.

Podria canviar el nom d'usuari per accedir a moodle i crear-los de nou, però continuaria tenint els altres usuaris fantasma.

La web del moodle és https://agora.xtec.cat/iesjoanoro/moodle

Moltes gràcies.

Trini Castilla


En resposta a TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Trini,

Sembla que la configuració del connector Clickedu és correcta. Si cliqueu sobre l'error, us dona més informació? 

Necessitem saber si l'error és referent al Moodle, perquè aquest connector l'ha desenvolupat Clickedu. Per tant, en cas de dubte, aclariment o incidència relacionada amb ell, haureu de fer servir el sistema de tiquets de Clickedu gestionat pel Departament d'atenció a l'escola.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ -

Hola Isabel,

Pel que sembla aquest error sortia abans de fer la sincronització amb clickedu, però no m'he assabentat fins ara (però no ho puc assegurar).

El moodle, en si, no em dona cap error (com a tal). L'únic és que l'usuari no pot accedir i quan intento donar d'alta a l'alumne em diu que l'usuari ja està creat, però tampoc el trobo per esborrar-lo. Per exemple, no em surt l'usuari mibars i tampoc puc donar d'alta una altra vegada a l'alumne amb aquest mibars, amb la qual cosa s'enten que està donat d'alta al moodle. De fet, quan accedeixo amb mibars no em diu que no existeix l'usuari, em diu Error: Internal script failure.

Jo crec que hi ha alguna cosa malament a la base de dades del moodle amb els alumnes, però no sé que pot ser.

Gràcies.

Trini Castilla

En resposta a TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Trini,

Hem fet la prova d'afegir un usuari nou amb el nom d'usuari mibars i ens ha deixat. Quan ho hem provat una segona vegada, ens ha sortit un missatge indicant que no es podia crear perquè ja existia aquest usuari. Així que sembla que el Moodle funciona correctament i que detecta els usuaris existents.

Si no t'apareix l'usuari durant la cerca, és perquè no existeix dins del sistema.

També hem fet la prova d'accedir amb el nostre usuari i una contrasenya errònia, i ens dóna l'error que comentes: Internal script failure. Així que tot apunta que aquests usuaris no s'han carregat correctament durant el procés per la raó que sigui, i per això no us apareixen i els dóna error quan intenten entrar.

L'única cosa que podem fer ara, és revisar el fitxer CSV amb què heu fet la càrrega, a veure si trobem on pot estar l'error.

Si voleu, podeu enviar el fitxer amb què heu fet la càrrega a la nostra bústia agora@xte.cat i li donarem una ullada.


Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ -

Hola Isabel,

Te voldria donar el nom d'un alumne, el seu usuari i la seva cotrasenya per que puguis fer alguna coprovació. Per on t'ho puc enviar? Ho envio al correu que m'has dit?

Els CSV, no era un, eren molts (un per classe), i els podria buscar, però crec que primer hem de fer aquest cas concrec (de fet ja havia estat avaluat aquest curs i ha desaparegut), no creus?

Gràcies.

Trini Castilla

En resposta a TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Hola Trini, 


Sí, enviam-ho a agora@xtec.cat

M'ho miro i et dic alguna cosa.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Trini,

Ja ens hem pogut mirar el vostre Moodle amb les dades que ens vas passar per la bústia, i t'hem respost directament al correu...

En resum, mirant els Registres d'activitat del Moodle (que només pot veure l'administrador i nosaltres) hem vist que aquesta usuària es va eliminar del Moodle, segurament per error, i per tant es van esborrar totes les seves qualificacions. Mitjançant la mateixa eina del registre hem pogut veure totes les accions que es van fer sobre el curs en concret i així hem pogut veure les qualificacions que es van registrar (dia a dia) encara que no hem pogut recuperar les activitats.

Us hem enviat aquestes qualificacions per correu.

També hem afegit la usuària al Moodle així que la podeu tornar a inscriure al curs i pot seguir fent les activitats que resten pendents. Quant a les activitats anteriors que s'han perdut, podeu afegir manualment la nota a les activitats ja realitzades.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris que han desapareixen després d'importació Clickedu

per TRINIDAD CASTILLA ALVAREZ -
Bon dia,
Ja he aprés una cosa nova. Revisaré el registre (cosa que no feia mai) i veuré on poden ser els errors.

Moltes gràcies per tot, sobre tot per trobar les notes que vaig perdre (m'han vingut molt bé).

Salutacions,

Trini