Restauració de curs

Restauració de curs

per EVA VIÑAS CASALS -
Nombre de respostes: 3

Bon dia, acabo de començar a un institut nou i al voler restaurar un curs meu que ja tenia creat no em deixa pujar-lo ja que pesa més de 2 Mb. Com ho he de fer? Si em descarrego el curs sencer em pesa 7.9Mb i també he provat de descarregar-me un sol qüestionari i em posa que també pesa 7.9 Mb.

El link de les descàrregues/còpies de seguretat és el següent per si el necesiteu:

http://agora.xtec.cat/escolaservator/moodle/backup/restorefile.php

Gràcies per la vostra ajuda.

Salutacions,

Eva


En resposta a EVA VIÑAS CASALS

Re: Restauració de curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Eva,

Podeu restaurar un curs de fins a 10MB directament des del Moodle. Així que per la mida que comentes no hauries de tenir problemes.

Així que el problema pot ser la versió del Moodle amb què vas fer la còpia de seguretat original, ja que si és molt anterior a la nostra, pot haver-hi incompatibilitats. Si el Moodle no era d'Àgora, també pot haver dificultat en restaurar-lo.

Ens podeu indicar quin és el nom de l'arxiu de la còpia de seguretat que esteu intentant restaurar?

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Restauració de curs

per EVA VIÑAS CASALS -

L'arxiu és

backup-moodle2-course-746-english_2.1-20171014-0820-nu.mbz , l'últim descarregat. Però crec que ja he esbrinat el per què. El volia restaurar al moodle del nou centre i crec que a la seva configuració només permeten pujar arxius de 2 Mb. Suposo que hauria de demanar que m'ho canviessin.

El link del nou moodle on ho volia posar és:

http://agora.xtec.cat/inslaplana/moodle/course/view.php?id=569

De totes maneres, ara hi he creat un curs nou.

Aprofitant això, com és que el curs no em comença pel tema 1 que en el meu cas és el Starter Unit i comença a la Unit 6? No sé com canviar-ho. Ho he provat a la configuració del curs, però no ho sé veure i deu ser una tonteria.

Gràcies per la vostra ajuda