Menjar per emportar-se en cas de confinament

Si  per raons sanitàries i en el marc de les mesures contra la pandèmia per COVID-19, es pren la mesura de confinament d’algun grup estable o bé cal que un o diversos alumnes beneficiaris d’ajuts de menjador no puguin assistir a l’escola per trobar-se en aïllament o quarantena, l’Escola Les Aigües garantirà la continuïtat dels ajuts individuals de menjador mitjançant el format de menús per emportaremportar-se.

Alumnes que tenen ajut de beca menjador concedit

Es facilitarà un menú a cada alumne/a beneficiari d’ajut de menjador, tots els dies que hagi de romandre en aïllament o quarantena, independentment que l’ajut de menjador concedit sigui parcial o total.

Alumnes que no tenen ajut de beca

També s’ofereix menú per emportar-se a tots els usuaris de menjador que no puguin utilitzar temporalment aquest servei amb motiu de les mesures de confinament.  Podreu recollir el menú per emportar-se tots aquells que ho desitgeu i ho demaneu al coordinador del servei a través de la missatgeria whatsapp del núm. 609 03 07 17. Si no comuniqueu res s’aplicarà el criteri d’absentisme habitual del servei.

Lliurament dels menús per emportar-se

El repartiment del menú es farà a les 12 hores per la porta del pati del C/Mestre Falla, propera a la cuina de l’escola i l’haureu de venir a buscar una persona responsable de la família.

En el cas que no pugueu desplaçar-vos a buscar els menús, podreu autoritzar altres persones per recollir-lo en nom vostre, mitjançant el aquest document d’autorització signat.