Presentat al Consell Escolar el Pla d’Acció covid-19 per un tercer trimestre telemàtic.

S’ha iniciat ell 3r trimestre del curs 2019-20 de manera telemàtica, després d’unes vacances de Pasqua i de tres setmanes prèvies de confinament. És per a tots un repte que iniciem junts, amb tots els dubtes, les incerteses i el neguits que suposa fer alguna cosa per primera vegada. Però també amb les ganes de superació del repte que la situació global ens ha plantejat.

S’ha elaborat el Pla d’acció COVID-19 Escola Les Aigües per a aquest trimestre i s’ha presentat al Consell Escolar aquest dimecres 29 d’abril.

Per part de l’equip de Les Aigües, dedicarem tots els esforços que estan al nostre abast (tècnics i humans) per tal que les famílies se sentin acompanyades i orientades amb les tasques que arribaran per als alumnes. També perquè elles i ells rebin reptes, propostes  d’observació i de contrast d’elements propers a la seva realitat, de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques, lúdiques…, activitats alternatives a l’aprenentatge a l’aula que no són possibles fer pel tancament de les escoles i reptes que els ajudin a connectar amb tot allò que ja saben i els ajudin a avançar.

Som conscients que els vostres fills/es necessitaran un cert acompanyament per part vostra, sobretot els de les edats més petites. Ja sabreu trobar l’equilibri entre el seu grau d’autonomia i el vostre suport. Als cicles més grans les activitats estan plantejades perquè ells i ells les puguin resoldre sense el vostre ajut; però ja sabeu que la vostra supervisió a distància sempre ajuda.

Ja us hem anat explicant que som molt conscients que a totes i cadascuna de les vostres llars hi ha una situació peculiar i diferent; per tant, tal i com fem a l’escola quan hi som, ara també ens adaptarem a totes les realitats i peculiaritats.

Anireu rebent trucades de les tutores i tutors dels vostres fills/es amb la qual establireu un contacte personalitzat, també servirà per acabar d’actualitzar les vostres dades sobre connectivitat i la realitat de tots i cadascun dels vostres domicilis.

Anirem informant de tots les novetats que es vagin produint a la pàgina web i per correu elctrònic Ja sabeu que des de la distància continuen estant al vostre costat.

Molt bon tercer trimestre en confinament.

Quedeu-vos a casa, seguiu les propostes que us farem,… seguiu obertes i oberts a la vida! #JoEmQuedoACasa #TotAniràbé