Presentat al Consell Escolar el Pla provisional d’organització de l’escola per al curs 21-22

El dilluns 12 de juliol es va presentar al Consell Escolar el Pla provisional d’organització de l’escola per al curs 2021-22, el qual s’actualitzarà la primera setmana de setembre segons la normativa del moment, basat en els criteris de la normativa que ha editat el Departament d’Educació, resumits en aquesta infografia.

Presencialitat al 100% des del 13 de setembre.

L’escola començarà el 13 de setembre de 2021 i el curs acabarà el 22 de juny de 202. Consulteu el calendari.  Si en algun moment calgués fer un confinament de grup, s’activaria immediatament el pla d’escola telemàtica contemplat en el punt 6.3 del Pla d’organització.

Horaris esglaonats d’entrades i sortides per evitar aglomeracions de persones.

Consulteu la graella de cada nivell amb el seu  corresponent  horari i porta assignada clicant aquí.

Horari d’adaptació del grups de P3 del 13 al 17 de setembre.

Consulteu els horaris de l’adaptació de P3 Horari d’Adaptació de P3 21-22.

Agrupaments estables d’alumnes, garantint espais segurs d’aula i de servei de menjador.

Cada grup estable tindrà assignat un espai fixe de l’escola (una aula) i tindrà garantits els seus espais i de menjador (dos torns també). Podeu consultar el Pla d’Acció del menjador escolar 21-22, la informació general del menjador i com fer la inscripció en línia.

Equips docents de cicles garantint diversitat curricular i l’escola inclusiva.

Publicarem la distribució de l’equip docent la primera setmana de setembre

Servei d’acollida de matí i de tarda i activitats extraescolars gestionades per l’AFA Les Aigües.

El servei d’acollida començarà el 13 de setembre. Caldrà fer inscripció al blog de l’AFA Les Aigües.

La inscripció per a les activitats extraescolars serà  a partir del 13 de setembre i  començaran el dilluns 4 d’octubre. Per a més informació podeu clicar aqui.

Podeu consultar el blog de L’AFA Les Aigües on hi haurà la informació actualitzada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *