Molt bon estiu a tothom!!

Tanquem el curs amb la satisfacció d’haver pogut mantenir l’escola oberta i plena de vida durant tots aquests 10 mesos de pandèmia havent acollit cada dia els infants i havent  tirat endavant projectes de descoberta i d’aprenentge i a més d’haver organitzat espectacles de teatre, sortides, colònies, activitats de piscina, el servei de menjador  i … totes les que ja coneixeu. Amb el suport de l’AFA Les Aigües també s’ha pogut oferir diàriament el servei d’acollida i les activitats extraescolars quan han estat permeses.

Gràcies a la vostra col·laboració, a l’organització de l’escola i a la coordinació amb les autoritats sanitàries (sobretot amb la referent covid del CAP de Cardedeu), hem tingut molt  pocs confinaments de grups i quan això ha succeït hem pogut detectar ràpidament la traçabilitat passant proves PCR a l’escola i mantenint l’activitat lectiva telemàticament des de casa.

La pandèmia continua, tot i així sembla que al curs vinent es relaxaran algunes mesures, però d’altres caldrà complir-les sense baixar la guàrdia. Haurem d’estar alerta perquè malgrat l’avanç de les vacunacions es podran produir rebrots a causa de variants del virus. El 12 de juliol es presentarà el Pla provisonal d’Organització de l’escola per al curs 21-22. El compartirem amb vosaltres perquè li pogueu donar un cop d’ull durant l’estiu. A la primera setmana de setembre l’actualitzarem amb la normativa vigent del moment i us el presentarem al setembre abans que comenci el nou curs,

Som conscients que aquest curs ha estat molt millor que el passat que vam tenir més de tres mesos l’escola tancada;  tot i així hi ha hagut moments que no han estat fàcils de gestionar i tant els infants, com les famílies i com el personal de l’escola hem fet molts esforços per adaptar-nos a les situacions que ens hem anat trobant. Hem aconseguit mantenir l’esperit d’una escola activa, vibrant, inclusiva, diversa i multicultural  tots i cadascun del 175 dies que ha durat el curs. Per tancar-lo us volem deixar un missatge de bon estiu, recordant-vos que hi hem posat tot el cor i que volem tonar-ho a fer a partir del setembre.